کد خبر: ۱۳۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۷ - 10 July 2018
کارشناس فوتبال گفت: بلژیک تیم بهتری نسبت به فرانسه دارد اما شاگردان دشان شانس بیشتری برای پیروزی دارند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی امشب بین دو تیم فرانسه و بلژیک برگزار می‌شود. هر دو تیم در این مسابقات تیم منسجمی نشان دادند و از نظر اکثر کارشناسان این دو تیم شایستگی حضور در فینال را دارند اما در پایان بازی امشب یکی از تیم‌ها راهی فینال می‌شود و دیگر تیم باید شانس خودش را برای سوم شدن در جام امتحان کند.

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تقابل فرانسه و بلژیک در دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه گفت: «هر دو تیم در این مسابقات آماده نشان دادند و سبک فوتبال آنها هم شباهت زیادی به یکدیگر دارد. نقطه قوت هر دو تیم در خط هافبک است که بازیکنان خوبی در این پست دارند و به خوبی می‌توانند میانه میدان را از آن خودشان کنند. اما بلژیک از نظر نفرات برتری خاصی نسبت به فرانسه دارد و در طرف مقابل هم فرانسوی‌ها انسجام بیشتری نسبت به بلژیک دارند.»

وی ادامه داد: «سبک بازی فرانسه در این جام نشان داد که آنها فوتبال اقتصادی ارائه می‌دهند و بیشتر نتیجه‌گرا هستند. اما بلژیکی‌ها در همه بازی‌ها فضای زیادی به حریفان می‌دهند و بازی مقابل ژاپن می‌تواند درس عبرتی برای آنها در این دیدار باشد.»

کارشناس فوتبال در خصوص تاثیر ستاره‌ها در پیروزی دو تیم بیان کرد: «ستاره‌ها در جام جهانی نتوانستند کار بزرگی انجام دهند و دلیل آن هم این است که یا خودشان خوب نبودند و یا فضای کار را به آنها ندادند. در بازی امشب هم ستاره‌هایی مانند هازارد، دی بروینه، لوکاکو، گریزمان، پوگبا و ام‌ باپه در میدان هستند اما فکر می‌کنم سبک بازی دو تیم به گونه‌ای است که زیاد اجازه درخشش به این بازیکنان را نمی‌دهد و باید روی کارهای تیمی به نتیجه برسند.»

طباطبایی در مورد عملکرد بلژیک در جام جهانی روسیه گفت: «بلژیک در سال‌های اخیر با ظهور ستاره‌هایش توانسته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و در این مسابقات هم عملکرد بسیار درخشانی داشت. صعود بلژیک به فینال این رقابت‌ها نمی‌تواند شگفتی باشد چون این تیم پتانسیل حضور در فینال و حتی قهرمان شدن را دارد.»

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از پیروز بازی امشب افزود: «بلژیک تیم بهتری نسبت به فرانسه است اما سبک بازی فرانسوی‌ها به گونه‌ای است که شانس بیشتری برای برد در بازی امشب دارند.»
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: