کد خبر: ۱۳۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۷ - 23 June 2018
چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت توسط مرکز علمی و تخصصی مسئولیت اجتماعی شرکت در حوزه نفت و انرژی، نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

بانکداری ایرانی ـ چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت توسط مرکز علمی و تخصصی مسئولیت اجتماعی شرکت در حوزه نفت و انرژی، نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت توسط مرکز علمی و تخصصی مسئولیت اجتماعی شرکت در حوزه نفت و انرژی (مستقر در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی) با مشارکت صاحب­نظران دانشگاهی، مدیران و کارشناسان شرکت‌های نفتی و در راستای ترویج توسعه پایدار وتثبیت فعالیت‌های مسئولانه در گستره صنعت نفت، در نیمه دوم سال­جاری برگزار خواهد شد.

"فراهم آوردن فرصت تبادل تجربیات شرکت‌های داخلی و خارجی در موضوع مسئولیت اجتماعی شرکت"، "ارتقای آگاهی و دانش تخصصی مدیران و کارشناسان شرکت‌های نفتی در موضوع مسئولیت اجتماعی شرکت"، "شناخت چالش‌های پیش روی مسئولیت اجتماعی شرکت در صنعت نفت و راه­کارهای مرتبط"، "ترغیب شرکت­های فعال در صنعت نفت جهت به­‌کارگیری استانداردهای مسئولیت اجتماعی شرکت و تثبیت اقدامات مسئولانه در صنعت نفت" و "تشویق شرکت­های نفتی به تدوین و ارائه منظم گزارش‌­های پایداری شرکت" از جمله اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود.

ارائه گزارش پایداری شرکت (گزارش اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت بر اساس شاخص‌های GRI) و حضور در بخش جوایز، ارائه فعالیت‌های شاخص شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی (معرفی فعالیت‌های شاخص در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت) و حضور در بخش جوایز، ارائه مقاله علمی، حضور در کارگاه‌های‌ آموزشی، حضور در پانل‌های موضوعی و حضور در نمایشگاه جنبی از جمله فرصت‌های این همایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه اجرایی همایش به شماره  02166951595 تماس گرفته و یا به سایت مرکز علمی و تخصصی مسئولیت اجتماعی شرکت در حوزه نفت و انرژی به نشانی CSR.ihss.ac.ir مراجعه کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: