کد خبر: ۱۳۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - 04 June 2018
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از وضعیت مالیات اصناف کرمانشاه گلایه کرد و گفت: مالیات بازار کرمانشاه و اصفهان را یکی می‌گیرند.
بانکداری ایرانی ـ رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از وضعیت مالیات اصناف کرمانشاه گلایه کرد و گفت: مالیات بازار کرمانشاه و اصفهان را یکی می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، رضا سلیم ساسانی در نشست فعالان بخش خصوصی و مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به معضل بیکاری استان کرمانشاه، اظهار کرد: ایجاد شغل جدید نمی‌خواهیم، فعلا باید تلاش کنیم همین مشاغل موجودی که داریم حفظ کنیم.

وی از اشتغالزایی قابل توجه حوزه اصناف یاد کرد و ادامه داد: بازار کرمانشاه با مشکلات متعددی مواجه است که اگر فکری به حال آن نشود همین اشتغال موجود را هم از دست می‌دهیم.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه به موضوع بالا بودن مالیات برای بازاریان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مالیات برای بازار کرمانشاه و اصفهان را یکسان حساب می‌کنند.

سلیم ساسانی درباره حقوق بازرسین اتاق اصناف کرمانشاه نیز تاکید کرد: موضوع حقوق بازرسین اتاق اصناف چند سال است که مطرح می‌شود و محلی برای پرداخت حقوق آنها نداریم.

وی تاکید کرد: این در حالی است که بر اساس قانون باید 33 درصد از درآمد حاصل از جرایم که به خزانه دولت می‌رود به اتاق‌های اصناف برای حقوق بازرسین داده شود که تا کنون چیزی پرداخت نشده است.

در ادامه عارف ابراهیمی رئیس خانه معدن کرمانشاه نیزاز عدم توجه به حوزه معدن در کشور انتقاد کرد و افزود: از نمایندگان مجلس توقع داریم پیگیر تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند تا توجه به حوزه معدن بیشتر شود.

وی بخش خصوصی را بی‌کس‌ترین بخش در کشور دانست که هیچکس حامی آن نیست که در شرایط بسیار بد فضای کسب و کار به سختی فعالیت می‌کند.

همچنین سجاد سنجابی مدیرعامل تشکل‌های حمایتی و هدایتی کشاورزی ایران نیز گفت: کشاورزان قشری مظلوم هستند که کسی سراغ آنها نمی‌آید تا به مشکلاتشان رسیدگی کند. اکنون کشاورزان کرمانشاه با مشکلات زیادی مواجهند برای مثال هنوز پول چغندرهای خود را دریافت نکردند.

سنجابی از حضور کارگران افغانی بر سر مزارع کرمانشاه هم انتقاد کرد و یادآور شد:اصفهانی‌ها زمین‌های کشاورزی کرمانشاه را می‌گیرند و از کارگران افغانی استفاده می‌کنند، این در شرایطی است که بسیاری از جوانان کرمانشاه بیکارند.

فردین امیری رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری نیز با اشاره به مشکلات حوزه گردشگری استان، گفت: نباید بخش دولتی را در حوزه گردشگری بر بخش خصوصی حاکم کنیم.

وی همچنین خواستار راه اندازی پروازهای بین‌المللی در فرودگاه کرمانشاه شد که می‌تواند به گردشگری استان کمک کند.
برچسب ها: مالیات ، کرمانشاه ، اصفهان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: