کد خبر: ۱۳۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 20 May 2018
یک کارشناس بخش فناوری اطلاعات گفت: سازمان‌ها، شرکت‌ها، و صنوف برای اطلاع‌رسانی به اعضا و مشتریان خود پیامک‌های سفید را که با رضایت افراد ارسال شده و امکان مسدود کردن آن وجود دارد، بفرستند.
بانکداری ایرانی ـ یک کارشناس بخش فناوری اطلاعات گفت: سازمان‌ها، شرکت‌ها، و صنوف برای اطلاع‌رسانی به اعضا و مشتریان خود پیامک‌های سفید را که با رضایت افراد ارسال شده و امکان مسدود کردن آن وجود دارد، بفرستند.

به گزارش تسنیم، دریافت انبوهی از پیامک‌های تبلیغاتی یکی از مشکلاتی بوده که افراد با آن مواجه‌اند و برای رهایی از این امر اقدام به بستن کلیه  پیام‌های  تبلیغاتی خود می‌کنند؛ در این میان برخی پیامک‌های اطلاع رسانی نیز که سازمان‌ها، واحدهای صنعتی و صنفی می‌خواهند به مشتریان و حتی کارمندان خود بفرستند با مشکل مواجه می‌شود.

وحید خسروی یکی از فعلان بخش فناوری ارتباطات در این باره اظهار داشت: برای رفع این مشکل ارسال پیامک‌های به اصطلاح سفید پیشنهاد می شود زیرا این پیامک با کسب رضایت مشتری برای وی ارسال می‌شود و ایجاد مزاحمتی برای آنها ندارد.

وی افزود: مسدودسازی پیامک‌های تبلیغاتی باعث شده بود که اصناف وشرکت‌هایی که قصد اطلاع‌رسانی فعالیت های خود را داشتند نتوانند پیامک‌های موردنظر را برای مخاطبان و مشتریان ارسال کرد.

خسروی اظهار کرد: بر این اساس صنوف مختلف می توانند پیامک های اطلاع رسانی را برای مشتریان خود ارسال کنند و به مشتری و دریافت کننده پیام نیز بر خلاف پیامک های تبلیغاتی این امکان داد می شود که دریافت این پیامک های رایگان را در صورت عدم رضایت، غیر فعال کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: