کد خبر: ۱۳۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 15 May 2018
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعرفه های جدید اینترنت برای مشترکان کم مصرف تدوین شده و اجرای آن منتظر تایید وزیر است.
بانکداری ایرانی ـ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعرفه های جدید اینترنت برای مشترکان کم مصرف تدوین شده و اجرای آن منتظر تایید وزیر است.

به گزارش  ایرنا، «حسین فلاح جوشقانی» عصر دوشنبه در حاشیه رونمایی از طرح های شرکت ارتباطات زیرساخت ایران افزود: در صورت تایید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعرفه های جدید برای اجرا ابلاغ می شود و اپراتورهای اینترنتی می توانند با رعایت مصوبه 266 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به مشترکان کم مصرف، اینترنت با سرعت بالا همراه ارایه کنند.
وی که رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، یادآوری کرد: پارسال مطابق با مصوبه 266 کمیسیون تنظیم مقررات برای سرعت و نیازمصرفی مشترکان، جدول تعرفه ای در نظر گرفته شده بود که برخی مشترکان کم مصرف از آن ناراضی بودند و می خواستند از سرعت بالاتر و تعرفه کمتر برخودار شوند.
«بر این اساس با بررسی های صورت گرفته، پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با دریافت نظر اپراتورهای اینترنتی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارایه شد تا مطابق با آن تعرفه ای برای مشترکان کم مصرفی که به اینترنت با سرعت بالا نیاز دارند تدوین شود».
به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هفتم آذرماه پارسال اعلام کرد مطابق قانون ششم توسعه کشور باید کف پهنای باند در دسترس مردم 20 مگابیت بر ثانیه باشد، بنابراین باید از فناوری اینترنت پرسرعت اِی.دی.اس.ال (ADSL) به سمت فناوری سریع تری برویم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: