کد خبر: ۱۳۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 01 May 2018
رسانه های ایتالیایی ادعا کردند که روبرتو مانچینی، سرمربی سابق اینتر و منچسترسیتی، با فدراسیون فوتبال ایتالیا برای نشستن روی نیمکت تیم ملی این کشور به توافق رسید.
به گزارش "ورزش سه"، ناکامی ایتالیا در راه رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه، باعث شد تا فدراسیون فوتبال این کشور با جامپیرو ونتورا قطع همکاری کند و در چند ماه اخیر، لوئیجی دی بیاجو به عنوان سرمربی موقت، هدایت آتزوری را برعهده داشته باشد.

اما اکنون اسکای ایتالیا اعلام کرد مانچینی، که در فصل اخیر هدایت تیم زنیت سن پترزبورگ را برعهده داشت، روز گذشته جلسه ای با الساندرو کاستاکورتا و گابریله اوریالی، مدیران فدراسیون فوتبال ایتالیا برگزار کرد و برای برعهده گرفتن هدایت تیم  ملی کشورش به توافق رسید.

به این ترتیب، انتظار می رود که او بعد از هفته پایانی رقابت های لیگ روسیه و پس از تاریخ 20 می (30 اردیبهشت)، که به عنوان مهلت پایانی معرفی سرمربی بعدی ایتالیا اعلام شده بود، به طور رسمی به رسانه ها معرفی شود.

علاوه بر مانچینی، چند گزینه مطرح دیگر از جمله کارلو آنچلوتی به عنوان گزینه های هدایت ایتالیا مطرح بودند اما گفته می شود که آنچلوتی به فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که قصد دارد همچنان در عرصه باشگاهی به فعالیت ادامه بدهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: