کد خبر: ۱۳۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 30 April 2018
گروه انتشاراتی ققنوس با بیش از ۱۲۰۰ عنوان کتاب که مربوط به سه سال گذشته‌اند در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند،
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این نشر، این در حالی است که از این تعداد ١٠٥ عنوان آن‌ها جدید و به سال ٩٦ تا ٩٧ مربوط هستند.

از این تعداد عناوین جدید، پنج اثر در حوزه زبان و ادبیات و هنرهای نمایشی، ٣٦ اثر در حوزه رمان و داستان (تألیف ـ ترجمه)،  ٥٣ اثر در حوزه علوم انسانی و  ١١ اثر در حوزه کودک و نوجوان است.

انتشارات آفرینگان، بخش کودک و نوجوان گروه انتشاراتی ققنوس تاکنون بیش  از ٢٦٠  عنوان کتاب منتشر کرده است و برخی از آن‌ها جوایزی مانند جایزه شورای کتاب کودک، انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان و جشنواره کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به خود اختصاص داده است. آفرینگان با بیش از ١٨٠ عنوان کتاب در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند. از این تعداد ١١ عنوان جدید و مربوط به سال ٩٦ تا ٩٧ هستند.

گروه انتشاراتی ققنوس در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، واقع در مصلا، در سالن شبستان از ١٢ تا ٢٢ اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان است.
برچسب ها: نشر ، کتاب ، نمایشگاه ، ققنوس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: