کد خبر: ۱۳۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - 29 March 2018
شهر قزوین به دلیل دارا بودن طبیعت بکر در ایام نوروز مسافران متعددی را به خود می بیند به همین خاطر به بررسی قیمت هتل های این شهر برای اقامت نوروزی پرداختیم.
بانكداري ايراني ـ  شهر قزوین به دلیل دارا بودن طبیعت بکر در ایام نوروز مسافران متعددی را به خود می بیند به همین خاطر به بررسی قیمت هتل های این شهر برای اقامت نوروزی پرداختیم.
 

به گزارش میزان، به دنبال سلسله گزارش‌های میزان از قیمت هتل در شهر‌های در این دوره تصمیم به بررسی قیمت هتل در شهر قزوین را داریم.

بررسی‌های میدانی میزان از هتل‌های این شهر نشان دهنده آن است که در یک هتل چهار ستاره، اتاق یک تخته ۱۸۵ هزار تومان،   دو تخته دبل و توئین به قیمت ۲۴۵ هزار تومان، اتاق سه تخته ۳۱۵ هزار تومان، سوئیت رویال به قیمت ۴۲۵ هزار تومان به ازا هر شب اجاره داده می‌شود.

در یک هتل سه ستاره اتاق دو تخته دبل و توئین ۳۱۶ هزار تومان، اتاق سه تخته ۴۴۴ هزار تومان، اتاق چهار تخته ۵۱۷ هزار تومان و اتاق شش تخته با سرویس کامل  ۶۶۱ هزار تومان به ازا هر شب قیمت گذاری شده است.

در یک هتل دو ستاره در شهر قزوین اتاق یک تخته ۱۰۴ هزار تومان، اتاق دو تخته دبل و توئین ۱۳۶ هزار تومان، اتاق سه تخته ۱۷۲ هزار تومان و سوئیت ۲۴۸ تومان به مسافران قیمت داده می‌شود.

قیمت‌ها برای هتل یک ستاره تفاوت آنچنانی با هتل دو ستاره ندارد، به صورتی که اتاق یک تخته به قیمت ۱۰۰ هزار تومان، اتاق دو تخته ۱۱۴ هزار تومان و اتاق سه تخته ۱۴۷ هزار تومان به ازا هر شب کرایه داده می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: