کد خبر: ۱۲۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - 28 March 2018
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده تا 110هزار میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران پرداخت شود و این امر گشایشی در بخش عمرانی خواهد بود.
بانكداري ايراني  ـ نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده تا 110هزار میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران پرداخت شود و این امر گشایشی در بخش عمرانی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، محمود بهمنی روز چهارشنبه دردیدار نوروزی مدیران استان البرز، افزود: در بخش صنایع و تولید، جرایم تاخیری بخشوده شده و حذف مالیات برای برخی از کارخانه ها داشته ایم که گامی مثبت است. 
وی با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: از چالش ها و موفقیت هایی که درسال گذشته داشتیم باید پند بگیریم و همچنان امسال باید اشتغال در محور فعالیت ها قرار گیرد. 
بهمنی گفت: حمایت از کالای ایرانی نباید درحد شعار بماند و ادارات دولتی باید برنامه ریزی اجرای ممنوعیت خرید کالای خارجی که مشابه داخلی دارد، داشته باشند، بخش صنایع نیز باید با کنترل و نظارت بیشتری فعالیت کند و تولید کالای با کیفیت سرلوحه فعالیت های این بخش قرار گیرد. 
وی ادامه داد: با هدف محقق شدن شعار سال نیاز است تا بهره وری و کیفیت را در کارخانجات را بالا برده و تولیدات داخلی را در محور کالاهای صاداراتی قرار دهیم. 
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه باید با حل برخی از مشکلات اقتصادی از جمله موسسات مالی اطمینان مردم را جلب کرد، گفت: امروز هرچه بیشتر باید به سمت جلب اعتماد مردم پیش رفت و اقدامات موثری را در بخش قوانین داشت، در موضوع ارز نیز باید اقدامات لازم برای سرمایه گذاری بیشتر صورت گیرد، چراکه شاهد هستیم که حدود 18 تا 20میلیارد دلار ارز درخانه ها، نگهداری می شود و حتی گزارش هایی نیز از سرقت این ارزها داشته ایم. 
بهمنی ادامه داد: همچنین براساس قانون عملیات بانکی بدون ربا بانک ها مجاز نیستند قسمتی از منابع مالی را بلوکه کنند که این مهم نیز باید مورد پیگیری قرار گیرد. 
وی با بیان اینکه در البرز، ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد، اظهار داشت: در سال گذشته آمارها حاکی از آن بوده که افزایش 48 درصدی تا 60 درصدی در حوزه اشتغال رقم زده شده است. 
بهمنی افزود: فضای کسب و کار در مدت کوتاه بهبود یافته، امروز باید میزان سرمایه گذاری را افزایش داد، به همین منظور نیاز است تا تیم هایی را برای رفع مشکلات و موانع سرمایه گذاری تشکیل داد . 
وی ادامه داد: تشکیل شرکت های تعاونی از دیگر موفقیت ها در سال گذشته به شمارمی رود و پیش بینی یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاری در روستاها، تلاش بیشتری را از سوی مسئولان البرز برای کسب رقم بیشتر استانی می طلبد. 
برچسب ها: مجلس ، کالای ایرانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: