کد خبر: ۱۲۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - 27 March 2018
شهر همدان به دلیل دارا بودن طبیعت بکر در ایام نوروز مسافران متعددی را به خود می بیند به همین خاطر به بررسی قیمت هتل های این شهر برای اقامت نوروزی پرداختیم.
بانكداري ايراني   ـ شهر همدان به دلیل دارا بودن طبیعت بکر در ایام نوروز مسافران متعددی را به خود می بیند به همین خاطر به بررسی قیمت هتل های این شهر برای اقامت نوروزی پرداختیم.
 

به گزارش میزان، به دنبال سلسله گزارش‌های میزان از قیمت هتل در شهر‌های در این دوره تصمیم به بررسی قیمت هتل در شهر همدان داریم.

بررسی‌های میدانی میزان از هتل‌های این شهر نشان دهنده آن است که در یک هتل چهار ستاره قیمت اتاق یک تخته ۳۸۰ هزار تومان برای هر شب، اتاق دو تخته دبل و توئین ۴۵۰ هزار تومان و سوئیت برای سه نفر را ۹۰۰ هزار تومان به ازا هر شب قیمت گذاری کرده است.

قیمت اتاق دو تخته توئین در یک هتل سه ستاره ۳۰۵ هزار تومان، آپارتمان با ظرفیت اسکان سه نفر ۴۰۲ هزار تومان، آپارتمان با ظرفیت ۴ نفر ۴۷۶ هزار تومان، آپارتمان با ظرفیت ۶ نفر ۵۵۶ هزار تومان، سوئیت با ظرفیت ۴ نفر ۴۷۶ هزار نفر و سوئیت با ظرفیت ۵ نفر ۵۱۲ هزار تومان کرایه داده می‌شود.

در یک هتل دو ستاره در شهر همدان اتاق دو تخته ۲۱۷ هزار تومان، اتاق سه تخته ۲۷۸ هزار تومان و اتاق چهار تخته ۳۳۹ هزار تومان به مسافران قیمت داده می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: