بانكداري ايراني ـ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خود از همکاران خود و کارکنان خواسته نظرات خود درباره دو موضوع مربوط به پایان سال را بیان کنند و همچنین تأکید کرده که تمام نظرات خوانده و مدنظر قرار داده خواهند شد.
به گزارش ایسنا، سید مجید صدری در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:
«همکاران گرامی سلام
طبیعی است هر گاه قصد انجام کار، طرح یا برنامهای را داشته باشیم به کمک کارکنان و همکاران انجامش میدهیم. پس از پایان کار نیز از آنان میخواهیم نظراتشان را بنویسند و اشکالات و کاستیهای احتمالی را گزارش دهند.
اما در هیاهوی پایان سال، به دلیل شتاب فراوان امور، فرصت بازنگری و بازرسی فعالیتهای انجامشده را نداشتیم. بررسی فعالیتهایی از قبیل پرداخت زودهنگام حقوق و عیدی در دو ماه آخر سال یا هدیه بهاری که به مدد مدیران ارشد مخابرات حاصل شد. البته لازم بود ما به وضعیت پیمانکاران محلی و نیروهای شرکتهای پیمانکاری رسیدگی بیشتری میکردیم، اما ممکن نشد.
حال میخواهیم از این فرصت استفاده کنیم و همه را به فراخوانی مهم دعوت کنیم که در آن نظرات خود را پیرامون پرداختهای پایان سال و کاستیهایش برایمان ارسال کنند؛ بهویژه نظراتی که بیانگر اشکالات احتمالی در پرداختهای پیمانکاران محلی باشد.
به دقت همه پیامها را خواهیم خواند و در تصمیمات آنها را مد نظر قرار خواهیم داد.
موضوع مهم بعدی وضعیت فعلی اماکن رفاهی شرکت در ایام نوروز و مشکلات آن است.
ما یکی از شیوههای حفظ کرامت کارکنان و افزایش رضایتمندی آنها را در اهمیت دادن به دغدغهها، رفاه و معیشت آنها و همچنین استفاده بهینه و حداکثری از منابع موجود شرکت، میدانیم.
لذا از شما میخواهم برای بهبود وضعیت اماکن رفاهی شرکت مخابرات ایران، پس از استفاده از آنها در ایام نوروز و بقیه اوقات سال، مشکلات و نقایص احتمالی را به همراه پیشنهاداتتان برای ارتقاء کیفیت و کمیت آن، در صورت امکان با مستندات کافی مانند عکس و تفصیلات برایمان ارسال کنید.
طراوت روزهای شادی بخش بهار در زندگی شما ابدی باد.»