کد خبر: ۱۲۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - 24 March 2018
راستاد گفت: تسهیل خدمات بندری و افزایش سرعت ثبت سفارشات از راهبردهای اصلی سازمان بنادر برای افزایش صادرات از طریق دریا است.
 بانكداري ايراني ـ راستاد گفت: تسهیل خدمات بندری و افزایش سرعت ثبت سفارشات از راهبردهای اصلی سازمان بنادر برای افزایش صادرات از طریق دریا است.

محمد راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه رشد صادرات کالا از طریق بنادر طی سال‌های گذشته چشمگیر بوده است، گفت: به این منظور مکانیزم‌های مختلفی را برای رشد صادرات در بخش دریا ایجاد کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: به منظور ایجاد مشوق‌های صادراتی سعی کرده‌ایم تخفیف‌هایی را برای جابه‌جایی و حمل کالاهای صادراتی فراهم کنیم و این روند را تا سال آینده ادامه دهیم.

راستاد تصریح کرد :تسهیل خدمات بندری و بالا بردن سرعت ثبت سفارشات و همچنین کاهش ماندگاری کالاها در بنادر از دیگر راهبردهای سازمان بنادر و دریانوردی جهت افزایش میزان صادرات از طریق دریا است.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی تأکید کرد: راهبرد اصلی که سازمان بنادر در نظر دارد افزایش رقابت‌پذیری در حوزه تجارت کالاهای دریایی است تا بتوانیم از طریق دریا میزان صادرات را نسبت به سایر بخش‌های حمل و نقل از جمله جاده‌ای افزایش دهیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: