کد خبر: ۱۲۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - 19 March 2018
مدیر امور پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: ۲۴ پایگاه هوایی هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی به مصدومان در ایام نوروز فعال است.
بانكداري ايراني  ـ مدیر امور پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: ۲۴ پایگاه هوایی هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی به مصدومان در ایام نوروز فعال است.

حامد سجادی در حاشیه بازدید از کمپ اسکان مسافران نوروزی شهرستان ساوجبلاغ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ایام نوروز هزار و ۳۷۸ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، ۲۴ پایگاه هوایی نیز در شهرهای مختلف فعال است تا پایگاه‌های ثابت و سیار را پوشش دهد.

مدیر امور پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به اسکان اضطراری مسافران در پایگاه‌های هلال احمری که در گردنه‌ها و مناطق برف‌گیر کشور فعال هستند، توضیح داد: شرایط اسکان اضطراری و چندساعته مسافران در راه مانده در این پایگاه‌ها وجود دارد.

سجادی اظهار کرد: در هر یک از این پایگاه‌ها امکان اسکان ۳۰ تا ۵۰ نفر وجود دارد.

مدیر امور پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: در مجموع ۱۴ هزار نیروی امدادی هلال احمر در ایام نوروز به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: در کنار خدمات مذکور، نیروهای هلال احمر در ۵۵۷ پایگاه ثابت به مصدومان و بیماران سرپایی خدمات رایگان پیش‌بیمارستانی ارائه می‌دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: