تعامل با بیمهگذاران و همراهی با بیمهشدگان سرلوحه فعالیتهای شرکت بیمهکوثر است.
بهگزارش روابطعمومی بیمهکوثر؛ مدیرعامل شرکت در همایش تجلیل از نمایندگان برگزیده سال96 که باحضور معاونان، مدیران، کارکنان و جمعی از نمایندگان شرکت برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریحکرد: نمانامسازی و قرارگرفتن شرکت در ردیف سه شرکت نام آشنا برای مردم با بهرهمندی از فضاهای رقابتی میسر است.
مجید مشعلچیفیروزآبادی از راهاندازی باشگاه مشتریان در سال آینده خبرداد و گفت: با همکاری معاونان، مدیران، کارکنان و شبکه فروش در سراسر کشور این امر تحقق مییابد.
وی ایجاد زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات را عامل تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به شبکه فروش و بهویژه عملیات بیمهگری در حوزههای عمروسرمایهگذاری و مسافرتی و نیز ارایه خدمات الکترونیک به ذینفعان دانست و خاطرنشانکرد: اکنون شرکت بیمهکوثر از نرمافزار جامع شرکت فناوران استفاده میکند و درنظر دارد در سال آینده بهمنظور ارتقای زیرساختها از ظرفیتهای موجود در این حوزه استفاده کند.
مدیرعامل بیمهکوثر تفویض اختیار از ستاد به سرپرستی و از سرپرستی به نمایندگان را عامل پیشرفت شرکت دانست و اظهارکرد: تفویض اختیار براساس آییننامهها و دستورالعملهای بیمه مرکزی عملیاتی خواهد شد.
وی با بیان اینکه کسب سطح یک توانگری مالی، فروش بیش از هزارمیلیارد تومانی و رتبه91 میان 100شرکت برتر کشور ازجمله دستاوردهای شرکت در سالجاری است، افزود: اصلاح ترکیب پرتفوی شرکت و افزایش فروش بیمههای زندگی، آتشسوزی، باربری و مسئولیت به جای فروش بیمههای اتومبیل از اقدامات مهم صورت گرفته در امسال است.
مدیرعامل شرکت بیمهکوثر گفت: سود حاصل از عملیات سرمایهگذاری شرکت در سالجاری به 40میلیارد تومان رسید که نسبتبه بودجه ابتدای سال و سالهای گذشته حدود هشت برابر افزایش یافته است