کد خبر: ۱۲۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - 10 February 2018
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حضور پرشور مردم و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار مسئولیت مسئولان را سنگین تر می سازد تا عزم خود را برای ایجاد شرایط بهتر معیشتی مردم به شکلی جدی تر جزم کنند.
بانكداري ايراني -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حضور پرشور مردم و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار مسئولیت مسئولان را سنگین تر می سازد تا عزم خود را برای ایجاد شرایط بهتر معیشتی مردم به شکلی جدی تر جزم کنند.

محمد جواد آذری جهرمی روز شنبه و در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت و گو با ایرنا افزود: مسئولان با حضور پررنگ مردم و جوانان در این راهپیمایی باید همه تلاش خود را برای ایجاد رفاه بیشتر و بهبود شرایط زندگی آنان بکار گیرند.

وی یادآور شد: مردم ایران همه ساله با توجه به اینکه دشمنان انقلاب تبلیغات زیادی انجام می دهند تا نشان دهند مردم ناامید هستند، اما اقشار مختلف جامعه با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر آنکه جهانیان را شگفت زده می کنند، خط بطلانی بر این تبلیغات می کشند.

آذری جهرمی ادامه داد: به همین خاطر از همه دهه شصتی ها و جوانان دعوت می کنم برای ناامیدی بیشتر دشمن به صحنه بیایند و در راهپیمایی عظیم و گسترده 22 بهمن شرکت کرده و برگ زرین دیگری بر حمایت مردم از نظام اسلامی رغم بزنند.
راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال فردا یکشنبه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: