کد خبر: ۱۲۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - 03 February 2018
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از تدوین طرحی برای تغییر بنیادین در نظام آموزشی کشور خبر داد و گفت: نظام آموزشی فعلی نمی تواند به پیشرفت کشور کمک کند بنابراین دنبال تغییر در این نظام هستیم.
 بانكداري ايرانيـ  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از تدوین طرحی برای تغییر بنیادین در نظام آموزشی کشور خبر داد و گفت: نظام آموزشی فعلی نمی تواند به پیشرفت کشور کمک کند بنابراین دنبال تغییر در این نظام هستیم.

به گزارش  ایرنا، «محمدرضا منصوری» روز شنبه در مراسم روز فناوری فضایی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:در طرح جدید نظام آموزشی، به گونه ای خواهد شد که هر فرد بر اساس علایق و توانایی های خود رشته تحصیلی خود را انتخاب و ادامه تحصیل دهد.

منصوری با بیان اینکه اکنون، نخبگان ایرانی نیز مسیری اشتباه طی می کنند، افزود: تغییر در نظام آموزشی سبب اصلاح مسیر اشتباه خواهد شد و پیشرفت کشور را ممکن می سازد. 
این نماینده مجلس با انتقاد از نحوه عمل در بخش صنعت که منجر به وابستگی بیشتر به نفت شده است، خواستار آن شد تا با درست عمل کردن در بخش فناوری اطلاعات تغییری درست در کشور رقم زده شود.

منصوری با بیان اینکه امروز باید کارآفرین موفق بود، افزود: برای موفقیت باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا به علم و تکنولوژی های نوین دست یابیم.
مراسم روز فناوری فضایی، با حضور وزیر ارتباطات در محل وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات در حال برگزاری است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: