کد خبر: ۱۲۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۶ - 23 December 2017
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۶ میلیون دلار صادرات نسبت به ۶ ماهه اول سال افزوده شده و این رقم هم اکنون به ۳۰ میلیون دلار رسیده است.
 بانكداري ايراني - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۶ میلیون دلار صادرات نسبت به ۶ ماهه اول سال افزوده شده و این رقم هم اکنون به ۳۰ میلیون دلار رسیده است.

به گزارش  روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست شورای معاونین اظهار کرد: فعالیت‌های توسعه‌ای و افزایش صادرات واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان رضایت بخش بوده و با برنامه ریزی صورت گرفته باید تا پایان سال نیز افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: ۶ میلیون دلار صادرات نسبت به ۶ ماهه اول سال افزوده شده و این رقم هم اکنون به ۳۰ میلیون دلار رسیده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: صادرات محصولات به کشور‌های هدف باید بیشتر از این شود تا صاحبان صنایع بتوانند محصولات بیشتری را به کشور‌های مختلف صادر و توسعه بازار تقویت و رشد داشته باشد و هم اکنون محصولات به کشور‌های مختلف مانند آلمان، اسپانیا، ایتالیا، امارات، هنگ کنگ، چین، قرقیزستان و قزاقستان صادر می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت مساعدت به واحد‌های صنعتی و در راستای صادرات محصولات تولیدی، شرکت‌های مشاوره مدیریت صادرات مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار با برخورداری از حمایت‌های این شرکت به واحد‌ها ارائه خدمات مشاوره‌ای انجام می‌دهند تا صادرات آن‌ها تقویت و رشد داشته باشد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط یکی از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است تا در راه رونق اقتصادی و اشتغال مولد بتوانیم گام‌های بیشتری برداریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: