کد خبر: ۱۲۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۶ - 22 December 2017
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: 32 هزار نفر از افراد حقیقی و حقوقی که کسب و کار اینترنتی دارند از وزارت صنعت،معدن و تجارت لوگوی اینماد دریافت کردند.
 بانكداري ايراني - رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: 32 هزار نفر از افراد حقیقی و حقوقی که کسب و کار اینترنتی دارند از وزارت صنعت،معدن و تجارت لوگوی اینماد دریافت کردند.

 صدور مجوز اینماد برای 32 هزار نفررمضانعلی صادق زاده در گفت‌وگو با  میزان درباره تعداد مجوز صادر شده برای کسب و کار اینترنتی اظهار کرد: 32 هزار نفز از افراد حقیقی و حقوقی که کسب و کار اینترنتی دارند از وزارت صنعت،معدن و تجارت لوگوی اینماد دریافت کردند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک افزود: تقریبا 30 درصد افرادی که در فضای کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کنند زیر نظر این مرکز مجوز دریافت کردند.

صادق زاده خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال 95، صدور مجوز 25 درصد رشد داشته است.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم این است که،  بانک مرکزی برای دادن درگاه پرداخت الکترونیکی به افرادی که می‌خواهند در فضای کسب و کار اینترنتی فعالیت کنند، مجوز اینماد را جزو ملزومات قرار نداده است.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک با اشاره به شرایط اخذ اینماد گفت: افرادی که می‌خواهند در حوزه های تخصصی فعالیت کنند باید مجوزهای لازم را از نهادهای مربوطه دریافت و ارائه دهند و مابقی استعلامات از جمله، شماره ملی، نشانی و سامانه‌ای که قرار است از طریق آن کار انجام شود و ... از طریق مرکز صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در گذشته قبل از راه اندازی مرکز هزینه‌ای بابت کارهای که صورت می‌گرفت دریافت می‌شد، گفت: در حال حاضر هزینه‌ای دریافت نمی‌شود اما، نرخنامه‌ای تنظیم شده که در صورت تصویب، هزینه برای این کارها دریافت می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: