بانكداري ايراني - لکسس با پشت سر گذاشتن رقبای قدرتمند آلمانی، عنوان بهترین خدمات پس از فروش در جهان را از آن خودش کرد.
بر اساس رتبه بندی موسسه JD Power، لکسوس با اختصاص دادن 869 از 1000 نمره که 17 نمره بیشتر از سال قبل است، با پس زدن رقبای آلمانی خودش توانست عنوان بهترین خدمات پس از فروش در جهان را به خود اختصاص دهد.
این نظر سنجی از صاحبان 547 خودرو لکسس که در 5 سال پیش خریداری شدهاند انجام شده که در میان برندهای لوکس، بالاترین میزان رضایت مندی مشتریان را داشته است.
به دنبال لکسس، مرسدس بنز، آئودی و ب ام و به ترتیب با نمرههای 852، 840 و 835 در رتبههای دوم تا چهارم قرار گرفتند. با کمال تعجب، برند لند روور و ولوو نتوانستند نمره خوبی کسب کنند و در این لیست جایی ندارند.
به گزارش میزان، این مطالعات نشان میدهد که تعیین وقت آنلاین برای رزرو وقت سرویسهای دورهای و تعمیرات در میان مشتریان رواج پیدا کرده است.
همچنین 93.5 درصد مشتریان اظهار کردند که خودرو پس از تعمیر رفع ایراد شده است و نیاز به مراجعه مجدد به تعمیرگاهها وجود نداشت.