کد خبر: ۱۲۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - 08 December 2017
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: جابه جایی کالای قاچاق از طریق شرکت پست میسر نیست.

بانكداري ايراني - معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: جابه جایی کالای قاچاق از طریق شرکت پست میسر نیست.

به گزارش ایسنا، حسین نعمتی در جمع خبرنگاران در شهرستان نور در پاسخ به ایسنا مبنی بر وجود آمارهایی از جابجایی بخشی از کالاهای قاچاق از طریق سیستم پستی ضمن تکذیب این مطلب اعلام کرد: نظارت بر کالای قاچاق برعهده دستگاه های نظارتی است اما در شرکت پست بستر برای جابه جایی کالاهای غیرمجاز و قاچاق فراهم نیست.

وی با اشاره به اینکه شرکت پست از یک سال و نیم گذشته قرار شد طبق اساسنامه به عنوان شرکت حاکمیتی در وزارت ارتباطات باقی بماند و ۵ سال مهلت دارد که اگر مورد تایید بود اجرای این قانون ادامه یابد، ادامه داد: شرکت پست به عنوان شرکت حاکمیتی خدمات پایه را به شهروندان ارائه می دهد.

نعمتی با اعلام اینکه به زودی از دو اپراتور بخش خصوصی این شرکت رونمایی می شود که طی آن خدمات ارزان قیمت اما با کیفیت ارائه خواهد شد، تصریح کرد: پیش از این برون سپاری ها تنها در قبول و توزیع مرسولات بود اما امروز افزایش یافته و قبول، تجزیه و توزیع به سراسر کشور نیز در زمره خدمات خصوصی قرار گرفته است.

وی درباره گلایه مردم از بالا بودن قیمت و هزینه ارسال مرسولات گفت: نرخ ها با توجه به آنچه تصویب شده است اعمال می شود و تخفیفات ویژه ای نیز برای مشتریات قائل می شویم. سرویس ها از نازل ترین قیمت شروع می شود اما برخی سرویس ها دارای نرخ بالاتری است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: