کد خبر: ۱۱۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - 24 November 2017
شرکت آلمانی نرم افزار تجاری اس ای پی اعلام کرد در مورد همکاری مدیران و شعب خود با ایران تحقیق می کند.

بانكداري ايراني -شرکت آلمانی نرم افزار تجاری اس ای پی اعلام کرد در مورد همکاری مدیران و شعب خود با ایران تحقیق می کند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، شرکت آلمانی نرم افزار تجاری اس ای پی که ماه گذشته اعلام کرده بود کمیسیون های فروش این شرکت در آفریقای جنوبی از سوی رگولاتورهای آمریکایی تحت تحقیق قرار گرفته است، یک رشته تحقیقات دیگر را در مورد رویه های تجاری خود در منطقه حاشیه خلیج فارس آغاز کرده است.

این شرکت همچنین گفته، یکی از مدیرانش در منطقه حاشیه خلیج فارس استعفا کرده و یک مدیر دیگر به صورت اداری از سمتش برکنار شده است.

اس ای پی در بیش از 180 کشور جهان فعالیت دارد و نرم افزار برنامه ریزی تجاری ای را عرضه می کند که بسیاری از شرکت های مهم چند ملیتی جهان برای مدیریت عملیات تجاری خود از آن استفاده می کنند. این شرکت یکی از عرضه کنندگان بزرگ نرم افزار سنجش تبعیت شرکت های از قوانین و مقررات بین المللی و ملی است.

یک منبع آگاه در این باره گفت، مدیران مستعفی و برکنار شده شرکت اس ای پی تایفون توپکوک، مدیر این شرکت در امارات و پرزمک اولدزکی، مدیر عمان شرکت اس ای پی است که در حساب کاربری وی در شبکه اجتماعی «لینکد این» از او به عنوان مدیر شرکت اس ای پی در کشورهای امارات، عمان و ایران نام برده شده است.

این منبع افزود، تحقیقات شرکت اس ای پی به همکاری های شرکت با ایران مربوط می شود که تحت نظارت دفاتر منطقه ای شرکت در دوبی انجام می شده است.

اس ای پی در بیانیه ای بدون اشاره به اینکه آیا این تحقیقات مرتبط با ایران است یا نه اعلام کرد: «ما در حال تحقیق در خصوص فعالیت های تجاری در منطقه هستیم.»

«اس ای پی خود را به بالاترین استانداردهای اخلاق تجاری متعهد می داند و ما همواره تلاش می کنیم با شفافیت و امانتداری فعالیت کنیم. لطفا درک کنید که ما نمی توانیم تا زمانی که تحقیقات کامل نشده جزئیات بیشتری را فاش کنیم.»

در ماه آوریل شرکت اس ای پی به مشتریان و عوامل فروش خود هشدار داده بود که تحریم های آمریکا همچنان موجب محدود کردن همکاری های این شرکت با ایران و فروش نرم افزار اس ای پی در این کشور می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: