کد خبر: ۱۱۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - 30 October 2017
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به پروژه آزادسازی خدمات دریایی گفت: توجه مدیران به تحولات جدید و آخرین تغییرات در صنعت دریایی و دریانوردی دنیا ، می تواند در جهت ارتقای آگاهی و دانش مدیران سازمان مهم و مؤثر باشد.
 بانكداري ايراني - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به پروژه آزادسازی خدمات دریایی گفت: توجه مدیران به تحولات جدید و آخرین تغییرات در صنعت دریایی و دریانوردی دنیا ، می تواند در جهت ارتقای آگاهی و دانش مدیران سازمان مهم و مؤثر باشد.


به گزارش  میزان، محمد راستاد از پیاده‌سازی سامانه جامع دریایی در آینده ای نزدیک خبر داد و بیان کرد: این پروژه یکی از طرح های بسیار مهم سازمان بنادر قلمداد می شود که در صورت اجرا و پیاده سازی درست، می‌تواند در فرآیند دریایی کشور مؤثر باشد.

وی در ادامه از دو معاونت امور دریایی و مهندسی و امور زیربنایی و این سازمان خواست تا در خصوص عملیاتی‌سازی و اجرای اصولی این سامانه، اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به پروژه آزادسازی خدمات دریایی به عنوان یکی دیگر از طرح های سازمانی، نشست هماهنگی مدیران ارشد سازمان را در جهت رفع مسائل و مشکلات و انتقال تجربیات موفق مؤثر دانست.

راستاد با اشاره به بروز تحولات مهم در صنعت بندری و دریایی افزود: توجه مدیران به تحولات جدید و آخرین تغییرات در صنعت دریایی و دریانوردی دنیا ، می تواند در جهت ارتقای آگاهی و دانش مدیران سازمان مهم و مؤثر باشد.

وی در ادامه با تأکید بر سازماندهی امور قراردادهای سازمان بنادر اظهار کرد: فرایند انجام مناقصات و تکمیل مستندات در سازمان باید به صورت متمرکز و بر اساس فرایند مشخصی انجام شود.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، علاوه بر سند راهبردی بخش دریایی کشور به عنوان یکی از الزامات سازمان بین المللی دریانوردی (IMO)، سند راهبردی سازمان بنادر نیز باید به عنوان سند بالادستی، توسط مرکز بررسی ها و مطالعات راهبردی این سازمان در دست پیگیری جدی قرار گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: