کد خبر: ۱۱۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - 22 September 2017
معاون اول رئیس جمهور با ابلاغ مصوبه دولت، مجوز ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی و گلوگاه را در ۳ استان‌ کشور صادر کرد.

 بانكداري ايراني - معاون اول رئیس جمهور با ابلاغ مصوبه دولت، مجوز ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی و گلوگاه را در ۳ استان‌ کشور صادر کرد.

یه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون اول رئیس جمهور با ابلاغ مصوبه دولت، مجوز ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، تخصصی صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی و گلوگاه در استان‌های ایلام، خوزستان و مازندران را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد بند۸ اصلاحی ماده واحده قانون راجع به تاسیس شرکت شهرکهای صنعتی ایران مصوب ۱۳۷۶ا تصویب کرد:سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مجاز است نسبت به ایجاد شهرک های صنعتی تخصصی صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی و گلوگاه به ترتیب واقع در استان های خوزستان (شهرستان امیدیه) و مازندران(شهرستان گلوگاه)با رعایت سایر قوانین ومقررات مربوط اقدام نماید.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور این مصوبه را به وزارت صنعت معدن وتجارت ابلاغ کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: