کد خبر: ۱۱۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - 07 September 2017
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از برگزاری نشست آموزشی و تشکیل کمپین «شما هم می‌توانید صادرات کنید» در شهرک‌های صنعتی استان یزد خبر داد .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از برگزاری نشست آموزشی و تشکیل کمپین «شما هم می‌توانید صادرات کنید» در شهرک‌های صنعتی استان یزد خبر داد .

به گزارش ایسنا، « سیدمسعود عظیمی» در مورد این خبر افزود: کمپین تخصصی صادرات با عنوان «شما هم می‌توانید صادرات کنید» با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و بانک توسعه صادرات ایران، با حضور بخش خصوصی در سراسر کشور راه‌اندازی شده و در استان یزد نیز در شهرک‌های صنعتی با هدف معرفی قابلیت‌های صنعتی برگزار خواهد شد .

وی با بیان این که نشست آموزشی این کمپین در 19 شهریورماه در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی یزد برگزار خواهد شد، گقت: این کمپین با هدف همکاری بخش خصوصی و دولت در استان و در راستای تقویت صادرات، برگزار می‌شود .

عظیمی افزود: در این کمپین صنعتگران با مراحل و پروسه کاری شرکت Zoodel از قبیل آموزش‌های کاربردی، تولید محتوای چند زبانه، ویترین زودل، فروشگاه اینترنتی پنج زبانه شخصی، بازاریابی و مناقصه، خدمات بازرسی و تایید هویت، پرداخت امن، خدمات حمل و نقل و آمارهای تجارت خارجی آشنا می شوند .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد با بیان این که یکی از راهبردهای تحقق اقتصاد مقاومتی، توسعه صادرات است، اظهار کرد: صادرات محصولات هر کشور نقش مهمی در ادامه حیات و رونق صنایع کوچک و متوسط دارد بنابراین حضور بخش خصوصی در کنار دولت با ارائه راهکارهای جهت تسهیل‌ و تقویت صادرات، می‌تواند موجب توسعه و رونق تولید، افزایش فروش و همچنین افزایش ارزآوری شود .

وی با اشاره به رویکرد دولت در توسعه صادرات صنایع، گفت: استان یزد با دارا بودن واحدهای صنعتی و پتانسیل‌های تولیدی بالا ظرفیت خوبی برای ورود به بازارهای صادراتی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دارد و تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی از جمله مهمترین اقدامات این شرکت برای توسعه صادرات است.

عظیمی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعال در حوزه صادرات یا علاقمند به ورود به این بخش می‌توانند در نشست کمپین صادراتی محصولات ایرانی شرکت کنند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: