کد خبر: ۱۱۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - 02 September 2017
بررسی عملکرد سه ماهه شرکت بیمه سینا
بانكداري ايراني -بیمه سینا در سه ماهه نخست سال جاری بیش از یک هزار و 141 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته با رقم 953 میلیارد ریال بیش از 20 درصد رشد را این دوره تجربه کرد.
 بانكداري ايراني -بیمه سینا در  سه ماهه نخست سال جاری بیش از  یک هزار و 141 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته با رقم 953 میلیارد ریال بیش از 20 درصد رشد را   این دوره تجربه کرد. 

به گزارش بانكداري ايراني ، درآمد حق بیمه برای شرکت بیمه سینا طی فصل نخست سال 96  معادل  یک هزار و 255 میلیارد ریال بوده است . خسارت پرداختی در این دوره ، 947 میلیارد ریال بوده است سود عملیاتی شرکت در پایان خرداد ماه 46 میلیارد ریال بوده و سود خالص نیز به رقم 49 میلیارد ریال رسید . 

بر اساس این گزارش شرکت بیمه سینا طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از 33 ریال برای هر سهم سود ساخته که نسبت به سال گذشته حدود 38 درصد رشد داشته است همچنین این شرکت در این دوره بیش از 42 درصد از سود سالیانه 80 ریالی را پوشش داده است .
 
شرکت بیمه سینا که در بازار پایه فرابورس معامله می شود یکی از شرکتهایی است که الزامی بر خلاف دیگر شرکتهای  بازار پایه اطلاعات خود را به موقع منتشر کرده و می تواند با ادامه این رویه از بازار به سمت بازارهای اول و دوم آماده شود . 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: