به دنبال اعتراض تعدادی از مسافران یکی از ایرلاینهای ایرانی به دلیل تاخیر در تحویل بارهایشان در فرودگاه امام خمینی، مسئولان این فرودگاه به طور جدی با ایرلاین مربوطه برخورد کردند.
به گزارش ایسنا، چند روز قبل تعدادی از مسافران یک پرواز که از مبدا شهر دنیزلی در ترکیه به فرودگاه امام رسیده بودند، اعلام کردند که برای دقایق طولانی در انتظار تحویل بارهایشان باقی ماندهاند و مسئولان شرکت هواپیمایی هیچ واکنشی به این تاخیر نشان نمیدهد.
به دنبال این اتفاق شهر فرودگاه امام خمینی اعلام کرده سرپرست این مجموعه با پیگیری اتفاقات به وجود آمده، دستور تشکیل کارگروهی را برای بررسی این اتفاق داده که نتیجه آن برخورد با ایرلاین مربوطه بوده است.
طبق اعلام این فرودگاه پس از تشکیل جلسه ای ویژه برای پیگیری حقوق مسافران مسئولان شهر فرودگاهی امام خمینی دستورات ویژهای را برای پیگیری این اتفاق صادر کرده است.
نخستین دستور در این زمینه توبیخ کتبی و تذکر به رئیس ایستگاه در این فرودگاه بوده است. همچنین فتاحی خواسته اداره امور ترمینالها و اماکن شهر فرودگاهی امام خمینی نسبت به بخش بندی مناطق ترمینال تمهیدات لازم را انجام داده و مدیریت هر یک از بخشها توسط افراد مربوطه مشخص شود تا در صورت وقوع هر اتفاقی پیگیریهای لازم برای جلب رضایت مسافران صورت گیرد.
شهر فرودگاهی امام خمینی علت اصلی تاخیر ۴۰ دقیقهای در تحویل بار تعدادی از مسافران پرواز مربوطه را تصمیم اشتباه و تداخل امر سوخترسانی به هواپیما با کار انتقال بار عنوان کرده است.