کد خبر: ۱۱۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - 28 August 2017
۳۷ واحد مسکن مددجویی در پنجمین روز از هفته دولت با مجموع اعتبار هفت هزار و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، قطار افتتاح پروژه های مختلف عمرانی، تولیدی و خدماتی صومعه سرا در پنجمین روز از هفته دولت به ایستگاه بخش گوراب زرمیخ این شهرستان رسید.

در این روز با حضور علی فتح اللهی فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان صومعه سرا از ۳۷ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت همزمان بهره برداری شد.

گفتنی است این بهره برداری به صورت نمادین در روستای مهویزان بخش گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا انجام شده و برای احداث این واحدهای مسکونی هفت هزار و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات هزینه شده است.

لازم به ذکر است بهره برداری از پروژه ها برق رسانی و نصب ترانس، رونمایی از المان میدان سردار جنگل، افتتاح آموزشگاه های فنی و حرفه ای از دیگر پروژه های این روز بود.

برای اجرای این پروژه بیش از دو میلیادر و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

ویزیت رایگان در روستای ندامان توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان و همچنین اردوی جهادی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی صومعه سرا در روستای سه سار از دیگر برنامه های این پنجمین روز از هفته دولت در صومعه سرا بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: