کد خبر: ۱۰۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - 30 July 2017
رئیس سازمان خصوصی با اشاره به سهم متفاوت گفت: شركت هایی كه تاپایان سال ٩٢ واگذار شده اند، مبنای ارزیابی قرار خواهند گرفت.
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به سهم متفاوت گفت: شركت هایی كه تاپایان سال ٩٢ واگذار شده اند، مبنای ارزیابی قرار خواهند گرفت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در همایشی با موضوع ارزیابی عملکرد خصوصی سازی دراجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی اظهارداشت: دولت در شركت ها سهام متفاوتی دارد و از یک زاویه این سهام تقسیم می شود كه شامل سهام خرد دارای سهم كمتر از ١٧ درصد سهام یا غیر مدیریتی ، تا ٥٠ درصد سهام داشته باشند که به سهام مدیریتی و بالای ٥٠ درصد سهام كنترلی تقسیم می شود.

وی در ادامه افزود: در طول فعالیت سازمان خصوصی سازی شركت هایی كه به صورت كنترلی واگذار شده ، به موجب دستور العمل های نظارتی معمولا شركت های سه سال پس از شروع فعالیت ارزیابی می شوند، شركتهایی كه تا پایان سال ٩٢ واگذار شده اند مبنای ارزیابی قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان خصىوصی سازی بیان كرد: نحوه ارزیابی یک مدل قطعی و اصلی نداشته و سعی كردیم با مطالعه سایر كشورها الگوهای متفاوتی را ارزیابی كنیم و  بررسی آنها توسط دانشگاهیان صورت گرفت و فرمت های ارزیابی بعد از بررسی شناسایی شد و قرار است در این پرزنت آسیب شناسی صورت گرفت آن برطرف شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: