کد خبر: ۱۰۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۶ - 14 July 2017
با توجه به دایره وسیع مشکلاتی که در صنعت وجود دارد، دولت دوازدهم وظیفه سنگینی در قبال صنعتکاران کشور دارد.
رییس سازمان نظام مهندسی معدن کشور گفت: با توجه به دایره وسیع مشکلاتی که در صنعت وجود دارد، دولت دوازدهم وظیفه سنگینی در قبال صنعتکاران کشور دارد.


نادعلی اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی معدن کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:با توجه به دایره وسیع مشکلاتی که در صنعت وجود دارد به نظر می رسد دولت دوازدهم وظیفه سنگینی در قبال صنعتکاران کشور دارد و ما نیز بعنوان تشکل های بخش خصوصی در صنعت متعاقبا مسئولیت بزرگتری را در دولت دوازدهم بر عهده خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: سازمان نظام مهندسی بصورت کامل تابع قانون بوده و تلاش های ما در سال های اخیر موجب شد که این سازمان از رکود خارج شود.

اسماعیلی با اشاره به اداره شدن صندوق بیمه توسط سازمان نظام مهندسی، تصریح کرد:تمام تلاشمان بر این است که صندوق بیمه بدون مشکلات مربوط به بروکراسی به کار خود ادامه دهد.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن کشور،در ادامه گریزی به مبحث آموزش زدو گفت:بخش آموزش سازمان نظام مهندسی معدن با کمک های بی دریغ ایمیدرو،در سطح وسیعی در حال فعالیت است هر چند که در این حوزه از عملکرد سازمان فنی و حرفه ای رضایت نداریم و امیدواریم این سازمان با تغییر رویکردهای خود بتواند کمک بیشتری به نهادهای صنعتی کشور کند.

وی همچنین اظهار داشت:سازمان نظام مهندسی معدن کشور بعنوان بازوی اجرایی سازمان توسعه و نوسازی معادن عمل کرده و در واقع ما 37 هزار مشاور هستیم که بصورت رایگان تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار دولت قرار می دهیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: