کد خبر: ۱۰۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۶ - 03 July 2017
مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر با اشاره به راه اندازی 350 پیشخوان شهرنت در سراسر کشور گفت: ارائه خدمات در شهرنت‌ها در سراسر کشور جهت تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان مورد استقبال بسیار مردم قرار گرفته است.
مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر با اشاره به راه اندازی 350 پیشخوان شهرنت در سراسر کشور گفت: ارائه خدمات در شهرنت‌ها در سراسر کشور جهت تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان مورد استقبال بسیار مردم قرار گرفته است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ،محمد رضا جاوید با اشاره به تجربه راه اندازی شهرنت‌ها ،گفت: توسعه شهرنت‌ها با رویکرد ارائه خدمات نوین بانکی در همه ایام سال و در هر ساعت از شبانه روز در بانک شهر از سال 1393 آغاز شد و تاکنون بیش از 350 پیشخوان شهرنت در تمامی مراکز استانها و همچنین 150 شهر کشور به صورت 24*7 مشغول به فعالیت و  ارائه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان و مراجعین هستند. 

وی با اشاره به ویژگی‌های پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر افزود:از خصوصیات منحصربه‌فرد این پیشخوان‌ها امکان ارائه خدمات الکترونیکی در ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها، حاشیه میادین میوه و تره بار، پارک‌ها، مجتمع‌های تجاری، حاشیه شهرها و سایر اماکن فاقد شعب بانکی است.

مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر با اشاره به اهداف راه اندازی این پیشخوان ها، گفت: تکریم ارباب رجوع، کاهش هزینه نگهداری و استفاده از پول نقد و افزایش اعتبارات در چرخه نظام اقتصادی کشور، ايجاد فضاي امن و سالم جهت پاسخگوئي هر چه بهتر و سريعتر به مراجعين ، فرهنگ سازی استفاده از خدمات مدرن بانکی مطابق با استانداردهای جهانی ، ارایه سرویس مكانيزه و 24 ساعته در طول روز به مشتریان بانکی ، ترغیب مشتریان به استفاده از ابزارهای الکترونیک، دریافت خدمات مدیریت شهری و بانکی و ... از اهداف راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر است.

جاوید تصریح کرد: در حال حاضر یک دستگاه خودپرداز، یک دستگاه خودپرداز /خود دریافت و یک دستگاه صدور آنی کارت هدیه در تمامی پیشخوان‌های شهرنت وجود دارد و بیش از 100 پیشخوان شهرنت مجهز به دستگاه خودبانک  می باشد.

وی افزود: دسترسی به دستگاه خود دریافت جهت واریز وجه در هر ساعتی از شبانه روز به منظور افزایش امنیت شهروندان بدون در نظر گرفتن کارمزد یک شعار نیست و در واقع خدمتی است که بیش از 2  سال در شهرنت‌ها ارائه شده است. همچنین حضور  کارکنان آموزش دیده و مجرب به عنوان راهبر در پیشخوان‌های شهرنت به عنوان راهنمای مراجعان در استفاده از دستگاه‌ها، نگرانی مردم را در بروز مشکل به حداقل رسانده است و کیفیت دریافت خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده است.

جاوید با بیان این‌که پیشخوان شهرنت بانک شهر در تمامی مراکز استان‌های سطح کشور حضور دارند،ادامه داد: سهمیه شهرنت‌ها برای هر استان بر اساس مدلهای علمی و نیازسنجی انجام شده با توجه به پارامترهایی از قبیل جمعیت شهر و مساحت آن ، محل نصب شهرنت ، میزان جذب گردشگر، تعداد شعب موجود در آن استان ، درخواست شورای اسلامی شهر و شهرداری ها و .... در نظر گرفته می‌شود.

مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر با تاکید براین‌که استان تهران بیشترین تعداد پیشخوان شهرنت نسبت به سایر استان‌ها را دارد،گفت: در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس بیش از 20 پیشخوان شهرنت در سطح هر استان در حال ارائه خدمات هستند، ضمن آن‌که شهرنت‌ها حتی در شهرهای محروم کشور مانند زاهدان، یاسوج، خرمشهر، ایلام، شوش و ...... دسترسی به خدمات بانکی  را برای شهروندان آسان کرده است.
وی افزود: بسیاری از محدودیت‌ها در دریافت خدمات بانکی در شهرهای اقماری اطراف تهران مانند پردیس، پرند، اندیشه و ..... نیز بسیار کاهش یافته است.

جاوید با اشاره به این‌که در تمامی نمایشگاه‌های کتاب استانی سال گذشته خدمات بانکی از طریق پیشخوان‌های شهرنت به شکل کاملا نوین و شایسته ارائه شده است، گفت:حضور بانک شهر در فرودگاه‌ها، راه آهن و پایانه های مسافربری امکان بهره برداری از خدمات بانکی را برای مسافران فراهم کرده است.
مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در ادامه خاطر نشان کرد :افتخار بانک شهر ارائه خدمات به افرادی است که طی ساعات کاری معمول سایر بانک‌ها امکان مراجعه به بانک را ندارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: