کد خبر: ۱۰۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۶ - 03 July 2017
بانكداري ايراني -عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه موسسات مالی و اعتباری،از ارائه طرح استیضاح وزیر اقتصاد به هیئت رئیسه مجلس در صورت ادامه عدم پاسخگویی دولت خبر داد.
 بانكداري ايراني -عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه موسسات مالی و اعتباری،از ارائه طرح استیضاح وزیر اقتصاد به هیئت رئیسه مجلس در صورت ادامه عدم پاسخگویی دولت خبر داد.

 علی رستمیان درباره فعالیت‌های موسسه مالی اعتباری آرمان در استان لرستان و طرح سوال از وزیر اقتصاد به خانه ملت گفت: در روزهای گذشته در خصوص عملکرد این موسسه در استان لرستان و شهرستان سلسله و دلفان بیش از چند مورد از علی طیب نیا سوال شد و تذکراتی نیز داده شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به فشارهای مردمی و تحصن مردم در چند روز اخیر و درخواست مطالبات آنها، از طیب نیا مایوس شدیم افزود: اگر دولت، وزیر و بانک مرکزی فکری برای جبران مافات مردم نکند طرح استیضاح وزیر را به هیئت رئیسه مجلس ارائه می‌کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه خواستار نهایت تلاش وزیر برای بازگرداندن سرمایه مردم هستیم، تصریح کرد: 4هزار نفر در استان لرستان با میانگین سپرده گذاری 20میلیون تومان از موسسه مالی و اعتباری آرمان طلب دارند، با توجه به فقری که در استان لرستان به لحاظ معیشتی وجود دارد رقم بسیار بالایی است.

رستمیان ادامه داد: مردم در حال حاظر تن به هرکاری می‌دهند و این آمادگی را دارند تا در مقابل درب مجلس تحصن کنند اما از آنها در خواست کرده‌ایم تا به تحصن و راهپیمایی‌ها در سطح استان و شهرستان اکتفا کنند.

وی با بیان اینکه به ناچار در صورت ادامه عدم پاسخگویی دولت، قطعا طرح استیضاح وزیر اقتصاد را تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌کنیم، گفت: مردم به اعتبار مجوز بانک مرکزی در این موسسات اقدام به سپرده گزاری کرده‌اند و دولت از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و جواب قانع کننده‌ای به مردم نمی‌دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: