کد خبر: ۱۰۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - 20 June 2017
بازگشت دوباره وظایف بخش کشاورزی به وزارت بازرگانی مشکلات بخش کشاورزی را پیچیده تر می کند.
نائب رئیس هیئت مدیره کانون انجمن صنفی مرغداران گیلان گفت:بازگشت دوباره وظایف بخش کشاورزی به وزارت بازرگانی مشکلات بخش کشاورزی را پیچیده تر می کند.

لغو قانون انتزاع مشکلات تولیدکنندگان را دو چندان می کندحبیب اسداله نژاد نائب رئیس هیئت مدیره کانون انجمن صنفی مرغداران گیلان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه لغو قانون انتزاع مشکلات بخش کشاورزی را دو چندان می نماید، اظهار داشت: بعد از کش و قوس های فراوان در خرداد 94 قانون انتزاع به تصویب رسید، اما پس از گذشت دو سال احیای مجدد وزارت بازرگانی و لغو قانون انتزاع از سوی دولت پیگیری می شود که این امر مصداق مثال آزموده را آموزدن خطاست.

وی افزود: تمرکز تولید ، تنظیم بازار و وظائف بخش کشاورزی در وزارت جهاد،به جهت اهمیت موضوع و اشراف این وزارتخانه برنیازها،چالش ها و فرصت های این بخش می تواند بسیاری از معضلات موجود را مدیریت و کنترل کند و از تکرار مشکلاتی که در زمان تصدی مسئولیت دروزارت بازرگانی مطرح بود،جلوگیری نماید.

نائب رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مرغداران گیلان با انتقاد از صدور بی رویه مجوز واردات محصولات کشاورزی در زمان تصدی وظائف در وزارت بازرگانی قدیم گفت: در گذشته از این حیث به بخش کشاورزی آسیب متعددی وارد شد که تکرار تراژدی گذشته به نفع بخش کشاورزی نیست.

اسداله نژاد با اشاره به وضعیت بحرانی صنعت مرغداری تصریح کرد: اگر چه مرغداران از عملکرد ضعیف و معیوب وزارت جهاد کشاورزی در سیاست گذاری های صنعت به شدت گلایه مند و ناراضی هستند اما معتقدند که بازگشت وظائف بخش کشاورزی به وزارت بازرگانی  مشکلات را دو چندان می کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: