کد خبر: ۱۰۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 08 May 2017
ناو هواپیمابر جنگی آمریکا در خلیج فارس مستقر شده و مقامات آمریکایی اخباری مربوط بر گشت‌زنی دائم شناورهای ایران در منطقه و اقدامات نظارتی از سوی این کشور منتشر می‌کنند.
 بانكداري ايراني - پایگاه خبری «مینت‌پرس» در گزارشی نوشت: ناو هواپیمابر جنگی آمریکا در خلیج فارس مستقر شده و مقامات آمریکایی اخباری مربوط بر گشت‌زنی دائم شناورهای ایران در منطقه و اقدامات نظارتی از سوی این کشور منتشر می‌کنند.

به گزارش میزان، پایگاه خبری «مینت‌پرس نیوز» در گزارشی نوشت: ناو هواپیمابر جنگی آمریکا در خلیج فارس مستقر شده و مقامات آمریکایی اخباری مربوط بر گشت‌زنی دائم شناورهای ایران در منطقه و اقدامات نظارتی از سوی این کشور منتشر می‌کنند.

مینت پرس افزود: ناو هواپیمابر «یو.اس.اس جرج دبلیو بوش» آمریکا در خلیج فارس مستقر شده و مقامات آمریکایی می‌گویند که پهپادهای نظارتی ایران منطقه را زیرنظر دارند.

این پایگاه خبری در ادامه به نقل از مقامات آمریکایی، استفاده ایران از هواپیماهایی بدون سرنشین برای نظارت بر منطقه را «مزاحمت» برای کشتی آمریکایی عنوان کرده است.(!)

 مقامات آمریکایی در ادامه ضمن اشاره به حضور شناورهای ایرانی در منطقه و گشت‌زنی آنها ادعا کرده‌اند که شناورهای ایرانی با انجام «تجاوز آشکار»، به ناو هواپیمابر آمریکایی نزدیک می‌شوند.

مینت‌پرس در بخش دیگری نوشت: مقامات آمریکایی بارها با ایران درباره حضور کشتی‌ها مذاکراتی داشته‌اند اما مقامات ایران در پاسخ به این اقدام آمریکا گفته‌اند که بهتر است این سؤال مطرح شود که کشتی‌های آمریکایی 7500 مایل دورتر از خاک خود در منطقه خلیج فارس چه می‌کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: