کد خبر: ۱۰۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 07 May 2017
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان البرز، گفت: کارکنان بانک در سال 95 کارنامه موفقیت آمیزی را برای سازمان رقم زدند.
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان البرز، گفت: کارکنان بانک در سال 95 کارنامه موفقیت آمیزی را برای سازمان رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان البرز؛ جواد حاجی مزدارانی – معاون امور مناطق بانک - در بازدید از شعب استان البرز، گفت: نتایج عملکرد همکاران در سال گذشته نسبت به دوره های قبل  قابل تقدیر و تحسین می باشد و این امر تاثیر محسوسی در اهداف تعیین شده داشته است.

حاجی مزدارانی هدف اصلی بانک را رسیدن به سود عملیاتی دانست و ابراز داشت: تخصیص مناسب و بهینه منابع در زمان مطلوب عاملی مهم و سرنوشت ساز در بانک ها و بنگاه های اقتصادی است لذا باید همواره نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشیم.

مزدارانی بانک مهر اقتصاد را یک بانک ارزشی عنوان کرد و گفت: تلاش در جهت کمک به افزایش فعالیت های اقتصادی، کمک به اقتصاد ملی و منطقه ای از اولویت های اصلی بانک است لذا هیچ گاه اعتقاد نداریم منابع هیچ شهر و استانی در جایی دیگر خرج شود.

معاون امور مناطق هدف از این بازدید ها را آسیب شناسی شعب، آشنایی با مشکلات کارکنان به صورت مستقیم، کمک به همکاران، شناسایی کارکنان توانمند و مستعد و بکارگیری آن ها در پست های مناسب دانست.

گفتنی است در این بازدید معاون امور مناطق از شعب بهار، رجایی شهر، شهید بهشتی، دانشکده، آزادگان و مهرشهر دیدن کرد و به طور مستقیم با کارکنان شعب به گفتگو پرداخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: