کد خبر: ۷۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 13 August 2016
پرسنل فنی شرکت هواپیمایی آسمان برای چندمین بار در اعتراض به وضعیت حقوق و دستمزد تجمع کردند.
پرسنل فنی شرکت هواپیمایی آسمان برای چندمین بار در اعتراض به وضعیت حقوق و دستمزد تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، باوجود آنکه از سال گذشته تاکنون پرسنل فنی شرکت هواپیمایی آسمان بارها نسبت به وضعیت حقوق ها اعتراض کرده بودند، هنوز مشکل آنها حل نشده و همچنان با پایین ترین دستمزد به کار خود ادامه می دهند.

مهندسان فنی این شرکت هواپیمایی امروز برای چندمین بار در محوطه آسمان ایر دست به تجمع زدند و نسبت به وضعیت موجود شکایت کردند. یکی از مهندسان فنی این شرکت در تماس با خبرنگار مهر با اعلام اینکه دستمزد کارکنان این بخش از هواپیمایی آسمان از تمامی شرکت های هواپیمایی کمتر است، گفت: هرکدام از پرسنل فنی این شرکت، حدود ۸ میلیون تومان از شرکت آسمان طلبکارند.

وی با بیان اینکه بخش فنی هواپیمایی آسمان ۱۵۰۰ نفر شاغل دارد، اظهار داشت: میزان حقوق ما بسیار پایین است اما همین مقدار پایین هم به درستی پرداخت نمی شود  و این در حالی است که بخش فنی یکی از مهمترین بخش ها در هر شرکت هواپیمایی است.

این کارمند شرکت هواپیمایی آسمان افزود: مطالبات افزایش حقوق از ۵ سال پیش در شرکت مطرح شده اما در این سال‌ها با وجود وعده‌های بسیار زیاد، هیچ اتفاقی رخ نداده است. ضمن آنکه پس از روی کار آمدن مدیرعامل فعلی با اینکه‌ پرسنل چندین بار موضوع را متذکر شدند، ‌اما هنوز اتفاقی نیافتاده است.

این مهندس فنی با بیان اینکه کارکنان این بخش انگیزه خود را برای کار در این مجموعه از دست داده اند، گفت: هواپیماهای فرسوده این شرکت هواپیمایی نیاز به کار مهندسان فنی دارد و تا امروز هم تمام سعی مهندسان این بوده که بهترین عملکرد را داشته باشند تا جان مسافران در خطر قرار نگیرد.

وی افزود: مهندسان نیز متقابلا توقع دارند که این زحمات نادیده گرفته نشود و تلاشی برای پرداخت مطالبات و افزایش حقوق ها انجام گیرد زیرا ادامه این وضعیت به صلاح این صنعت نیست.

این کارمند بخش فنی هواپیمایی آسمان با اعلام اینکه تا کنون چندین بار مدیرعامل شرکت اعلام کرده که مطالبات مهندسان پرداخت می شود، گفت: اما تاکنون به مشکلات این بخش رسیدگی نشده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: