کد خبر: ۷۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - 23 July 2016
رئیس ایستگاه هواپیمایی کیش ایر در استان بوشهر گفت: پروازهای بوشهر به مقصد دوبی پس از وقفه هفت ماهه با نخستین پرواز این شرکت شامگاه جمعه از سر گرفته شد.
 رئیس ایستگاه هواپیمایی کیش ایر در استان بوشهر گفت: پروازهای بوشهر به مقصد دوبی پس از وقفه هفت ماهه با نخستین پرواز این شرکت شامگاه جمعه از سر گرفته شد.


«اسماعیل درویش زاده» شامگاه جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: این پرواز ساعت 21 و 15 دقیقه به شماره 7154 با تعداد 148 سرنشین بوشهر را به مقصد دوبی ترک کرد.

وی اظهار داشت: پرواز بوشهر - دوبی با هواپیمای ام دی 83و82 در هفته 2 پرواز و در روزهای سه شنبه و جمعه انجام خواهد شد.

درویش زاده تصریح کرد: ظرفیت هواپیمای ام دی 82، 145مسافر و هواپیمای ام دی 83، 155مسافر است.

وی اضافه کرد: براساس برنامه صورت گرفته، پرواز از دوبی به بوشهر ساعت 18.20 دقیقه و پرواز بوشهر به دوبی نیز ساعت 20 انجام خواهد شد. 

رئیس ایستگاه هواپیمایی کیش ایر در استان بوشهر گفت: خدمات پروازی این شرکت در استان بوشهر در فرودگاه عسلویه نیز به مقصد شیراز و تهران روزهای یکشنبه است.
وی اظهار داشت: پیش بینی پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر از فرودگاه بوشهر به مقصد شهرهای مشهد مقدس، رشت و جزیره کیش نیز انجام شده است.

مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر نیز گفت: نرخ بلیت های پرواز مسیر بوشهر- دوبی شناور است ولی در هر شرایطی قیمت بلیت این مسیر از سال گذشته پایین تر است.
عباس محمدی اظهارامیدواری کرد با استقبال خوب مردم از این پرواز شاهد تداوم پروازهای این مسیر باشیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون پنج شرکت هواپیمایی در فرودگاه بوشهر ارائه دهنده خدمات هستند گفت: پروازهای های داخلی فرودگاه بوشهر در طول هفته 77 پرواز و به مقصد استان های تهران، مشهد و اهواز و بالعکس انجام می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: