کد خبر: ۶۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - 27 February 2016
فرماندار نهاوند گفت: حسن بهرام‌نیا با ۳۱ هزار و ۱۳۲ رأی از ۹۰ هزار و ۴۲۳ رأی مأخوذه از حوزه انتخابیه نهاوند به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
کریم حمیدوند با بیان اینکه ۷۵ درصد واجدین شرایط رأی دادن در نهاوند در این دوره از انتخابات شرکت کردند، گفت: ۱۴۸ هزار و ۴۳۲ نفر در شهرستان نهاوند واجد شرایط رأی دادن بودند.

فرماندار شهرستان نهاوند نفر دوم این رقابت‌ها را علیرضا شهبازی با ۲۵ هزار و ۹۰۵ رأی و نفر سوم را محمد بحیرایی با ۲۱ هزار و ۹۰۴ رأی عنوان کرد و ادامه داد: در شهرستان نهاوند ۱۴۷ شعبه اخذ رأی فعال بود.

وی اظهار داشت: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حسن بهرام‌نیا با ۳۱ هزار و ۱۳۲ رأی از ۹۰ هزار و ۴۲۳ رأی مأخوذه از حوزه انتخابیه نهاوند به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

حمیدوند تأکید کرد: در مجلس خبرگان نیز آیت‌الله موسوی اصفهانی با ۳۴ هزار و ۹۶۲ رأی و آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با ۲۰ هزار و ۷۱۱ رأی به ترتیب حائز بیشترین آرا در حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند شدند.

حمیدوند تأکید کرد: بیش از ۳ هزار نفر از عوامل مختلف اجرایی، پشتیبانی در این دوره کار برگزاری انتخابات را برعهده داشتند./مهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: