کد خبر: ۵۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - 24 November 2015
 بانکداری ایرانی – سرویس درآمد زایی؛ ذهن ثروتمند نقطه آغاز ثروتمند شدن است. ذهن ثروتمند است که انسان پولدار می آفریند!

پولدار شدن قوانینی دارد. شما باید این قوانین ثروت را کشف کنید و در کسب و کار خود بکار بندید.

چگونه ثروتمند شدن رویای همه ی انسان ها ست. پولدار شدن هدف نهایی هر فردی است که به کسب و کاری می پردازد.
   هنر کسب ثروت را به کار بردن چند مرحله است:

1- ذهن ثروتمند ، انسان پولدار! :

برایان تریسی یکی از مهمترین کارشناسان فعال در زمینه موفقیت و کسب و کار می گوید: شما در هر طبقه اجتماعی هستید و یا هر سطحی از درآمد را دارا هستید نتیجه چیزی جز آنکه اندیشه اید و خواسته اید نیست. بنابراین اگر می خواهید موفقیت مالی بالایی بدست آورید و پول بسیاری داشته باشید و اگر می خواهید شیوه و میزان کسب در آمد خود را متحول کنید باید از نظر ذهنی تغییر کنید.
شما نیازمند ذهنی ثروتمند هستید تا ثروت و پول را برای شما به ارمغان بیاورد. ذهن ثروتمند نقطه آغاز پولدار شدن شماست.

2-  کشف راه های کسب در آمد و پولدار شدن :

دومین مرحله ثروتمند شدن کشف نحوه پول درآوردن است. شما نمی توانید بدون پیدا کردن راه و شیوه درست پول دار شدن حرکتی انجام دهید و به موفقیت برسید. نقطه شروع را باید مشخص کنید و سپس راه را بشناسید تا به مقصد نهایی یعنی کسب ثروت برسید.
باید عمیقا درک کنید و بدانید که چه میخواهید . بدانید در چه زمینه ای میخواهید به استقلال مالی و کسب درآمد بالا دست پیدا کنید و چگونه رفتارهای خود را برای رسیدن به این هدف تنظیم کنید.
در هر زمینه ای قوانین ثابتی برای کسب ثروت و پولدار شدن وجود دارد. شما تنها باید این قوانین را آموخته و بکار ببندید.

3-برنامه ریزی:
پس از آنکه مشخص کردید از چه طریق میخواهید به ثروت برسید و راه های موفقیت در کسب و کار را آموختید باید برنامه ریزی کنید. با برنامه ریزی درست امکانات ، زمان و حرکت بعدی شما مشخص و هدایت شده خواهد بود و شما را در پیش برد اهدافتان یاری خواهند کرد ضمن اینکه با وجود برنامه ریزی بررسی میزان پیشرفت کار برای شما ساده تر و قابل پیگیری خواهد بود.
حتی اگر ذهن ثروتمند داشته باشید و راه های درست کسب و کار را هم بلد باشید بدون برنامه ریزی و مشخص کردن جدول زمانبندی به مقصد نهایی نخواهید رسید و هرگز ثروت رویایی خود را بدست نخواهید آورد.

4-  تلاش و پشتکار مداوم:
تمامی مراحل ذکر شده برای ثروتمند شدن شرایط لازم هستند و نه شرایط کافی یعنی شما باید آنها را رعایت کنید تا قدم در راه کسب در آمد بگذارید اما برای نهایی کردن اقدامات خود و حقیقت بخشیدن به مراحل قبل باید تلاش و پشتکار مداوم را چاشنی فعالیت های روزمره تان کنید. آنهم تلاش تا جایی که دیگر کاری برای انجام نباشد. آنقدر سعی و تلاش کنید تا اگر در آینده به کار ها و فعالیت خود نگاه کردید به خود نگویید ” اگر یه کم بیشتر تلاش میکردم فلان میشد و بهمان می شد! ” اگر شما تلاش و پشتکار خوبی داشته باشید حتما به موفقیت و استقلال مالی خواهید رسید.

5-   بررسی نتایج:
بررسی نتایج از مهمترین مراحل است و مانند این است که در راهی قدم گذاشته اید و مرتبا با قطب نما یا شاید هم جی پی اس! و نقشه ای که در دست دارید موقعیت کنونی خود و فاصله و جهت مقصد را می سنجید. ارزیابی و کنترل رفتارها و تعدیل افکار و اعمال برای رسیدن به ثروت و پولدار شدن بسیار اهمیت دارند. در این حالت شما میتوانید موقعیت های سخت و تهدیداتی که در سر راه موفقیت شما قرار دارند را از پیش ارزیابی کرده و عکس العمل مناسب را در زمان مناسب از خود نشان دهید تا در راه موفقیت و کسب درآمد عالی با شتاب به پیش روید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: