کد خبر: ۵۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - 17 September 2015
خلیل ارجمندی افزود: با اقبال مدیرعامل محترم بانک سرمایه و به منظور توسعه کارها در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر، همکاری خود را با این بانک آغاز کردیم. بانک سرمایه از نظر من، بانکی فرهنگی و هنری است که صندوق اعتباری هنر می تواند با همکاری آن بانک در این حوزه فعالیت های خوبی داشته باشد.
بیرانوند، مدیرعامل این بانک و خلیل ارجمندی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به منظور گسترش همکاری های فی مابین در زمینه های بانکی، بیمه، فن آوری اطلاعات و برنامه های مرتبط با حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران و نیز همکاری و سرمایه گذاری مشترک در پروژه های اقتصادی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
 
در ابتدای این مراسم که سه شنبه 24 شهریور ماه، در محل صندوق اعتباری هنر برگزار شد، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: این صندوق به منظور حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران در حوزه های بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، طرح تکریم و کمک مستمری تشکیل شده است.
 
خلیل ارجمندی افزود: با اقبال مدیرعامل محترم بانک سرمایه و به منظور توسعه کارها در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر، همکاری خود را با این بانک آغاز کردیم. بانک سرمایه از نظر من، بانکی فرهنگی و هنری است که صندوق اعتباری هنر می تواند با همکاری آن بانک در این حوزه فعالیت های خوبی داشته باشد.
 
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به مفاد تفاهم نامه افزود: اساس تفاهم نامه با بانک سرمایه در سه بخش پیش بینی شده است. یک بخش آن خدمات بانکداری است که طبیعتا شبکه بانکداری بر مبنای دستورات بانک مرکزی در حال ارائه آن هستند که شامل کلیه مبادلات پولی، مالی، ریالی و ارزی می باشد که صندوق به عنوان یکی از مشتریان از این خدمات بهره خواهد برد. در حوزه فن آوری اطلاعات نیز صندوق اعتباری هنر با همکاری بانک سرمایه که در حوزه فن آوری اطلاعات رشد خوبی داشته، کارت هنر به عنوان اولین شناسه هنری هنرمندان کشور اجرایی خواهد کرد.
 
خلیل ارجمندی در پایان گفت: در سومین بخش تفاهم نامه، علاقمندیم که علاوه بر بحث ها بانکداری و فن آوری اطلاعات، بانک سرمایه در حوزه فرهنگ و هنر نیز وارد شود و امیدواریم رابطه خود را با بانک سرمایه بیش از پیش توسعه دهیم.
 
در ادامه مراسم، بیرانوند، مدیرعامل بانک سرمایه نیز طی سخنانی اظهار داشت: هنرمندان عزیز، سرمایه های اجتماعی و معنوی و مبین شادی و نشاط و پیام رسان های فرهنگی جامعه هستند و ما از مشکلات رفاهی آنها مطلع هستیم.
 
وی افزود: بر این باوریم در سایه تلاش ها در صندوق اعتباری هنر، مشکلات مالی هنرمندان به نحو مطلوب رفع خواهد شد.
 
مدیرعامل بانک سرمایه تصریح کرد: بانک سرمایه در چارچوب ضوابط حاکم بر اداره بانک ها و با توجه به ماهیت این بانک به عنوان بانک فرهنگی کشور و علاقمندی به تعامل با جامعه هنرمندان کشور، امیدوار است طی همکاری با صندوق اعتباری هنر در قالب این تفاهم نامه و در چارچوب یک برنامه راهبردی بلندمدت، موجبات هم افزایی دو موسسه فراهم شود.
 
بیرانوند افزود: ما به عنوان بانک در بخش های اجرایی در کنار صندوق خواهیم بود و در کنار بحث های تسهیلاتی در چارچوب تفاهم نامه، در بخش فن آوری اطلاعات مانند موضوع کارت هنرمندان، باشگاه مشتریان سرمایه ایرانیان، کیوسک های الکترونیکی و سایر خدمات درگاه های الکترونیکی و اینترنتی و اخیرا هم mobile payment نیز در کنار اهالی فرهنگ و هنر کشور خواهیم بود.
 
گفتنی است در پایان مراسم، تفاهم نامه همکاری میان بانک سرمایه و صندوق اعتباری هنر توسط بیرانوند و خلیل ارجمندی امضا و مبادله گردید. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: