کد خبر: ۲۱۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 April 2024
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان خبر داد: سهم از بازار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان در سال‌های گذشته از حدود ۶ به ۱۱ درصد افزایش یافته است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان خبر داد: سهم از بازار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان در سال‌های گذشته از حدود ۶ به ۱۱ درصد افزایش یافته است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «بهرام بادپا» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان گفت: منابع بانک در استان با رشد ۶۸ درصدی در سال ۱۴۰۲، به بیش از ۶۳هزار میلیارد ریال رسیده و بانک ۱۱ درصد نقدینگی استان را به خود اختصاص داده است.

بادپا تصریح کرد: سهم از بازار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان در سال‌های گذشته از حدود ۶ به ۱۱ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان با ۱۴ شعبه و ۲ باجه مشغول ارائه خدمت به مردم استان است.

بادپا خبر داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان در سال ۱۴۰۲ بیشترین حجم منابع قرض‌الحسنه را در میان بانک‌های استان به خود اختصاص داده و پنجمین بانک بزرگ از نظر حجم منابع در اختیار به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان ساخت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۵۴هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده که بیشترین تعداد وام پرداختی در میان بانک‌های استان به حساب می‌آید.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان اظهار داشت: پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری از جمله برنامه‌های بانک برای تقویت نهاد خانواده است. در استان زنجان با پرداخت ۵۷۶ فقره وام ازدواج و فرزندآوری در سال ۱۴۰۲ به ارزش ۶۱۵ میلیارد ریال گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شده است.

وی در ادامه افزود: در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی و به منظور ایجاد رغبت، جذابیت و تسهیل خرید این کالاها، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیش از ۷۵ پذیرنده فعال در سطح استان، امکان خرید اقساطی را برای آحاد مردم فراهم کرده است.

بادپا گفت: در سال۱۴۰۲ حدود ۷۰۰۰ فقره وام کالاکارت به مبلغ ۴۱۰۰ میلیارد ریال به مشتریان پرداخت شده است. طرح کالاکارت با ویژگی‌هایی همچون نرخ کارمزد پایین، عدم نیاز به ایجاد معدل حساب، تنوع فروشگاه‌ها و محصولات، با استقبال مناسبی روبه‌رو شده است.

وی تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف حمایت از اشتغال اقشار کم‌برخوردار جامعه با پرداخت وام اشتغال جز ۴ بند ب تبصره ۱۸ به سه نهاد کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، بنیاد برکت، همواره یاریگر مددجویان این سازمان‌ها بوده است. در سال ۱۴۰۲ بیش از۸۴۰ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش۸۲۶ میلیارد ریال توسط بانک به معرفی‌شدگان این سازمان‌های حمایتی پرداخت شده است.

بادپا خاطرنشان ساخت: در طول سال ۱۴۰۲ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان تعداد ۲۸۲ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۱۵۱ میلیارد ریال برای حمایت از مشاغل خانگی پرداخت کرده که از این حیث بیش از ۹۸ درصد اعتبار ابلاغی در این حوزه محقق شده است.

وی با اشاره به اهمیت ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی، گفت: کارکنان بانک در استان زنجان با پرداخت هزینه درمان دو بیمار به مبلغ بر ۸۰۰ میلیون ریال و پرداخت ۶۱۰ میلیون ریال هزینه آزادسازی ۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، تهیه و توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم در مراکز بهزیستی و کمک بلاعوض به افراد جامعه هدف سازمان بهزیستی برای پوشش هزینه درمان در این راستا نقش‌آفرینی کرده‌اند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان بیان کرد: طرح مهریار با هدف ارتقای رفاه کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌هایی که حقوق و پرداخت‌های ماهانه خود را از طریق شعب این بانک واریز می‌کنند طراحی و اجرا شده و هم‌اکنون بیش از۱۳۰۰ میلیارد ریال حقوق به‌صورت ماهانه توسط مدیریت شعب بانک در استان واریز و موجب بهره‌مندی بیش از ۱۲هزار نفر از کارمندان و کارگران استان از وام‌های ارزان‌قیمت قرض‌الحسنه شده است.

بادپا افزود: در سال ۱۴۰۲ در استان زنجان بیش از ۱۲۰هزار فقره افتتاح حساب صورت گرفته که ۵۵هزار فقره به شیوه غیرحضوری و از طریق پیشخوان مجازی و همراه‌بانک بوده است. همچنین بیش از ۸۰هزار فقره تسهیلات پرداخت شده که بیش از ۵۰ درصد تعداد تسهیلات پرداختی استان نیز غیرحضوری بوده است.

وی اظهار داشت: نسبت مطالبات به مصارف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان ۰.۲۶ (بیست و شش صدم) درصد است و در این شاخص بهترین عملکرد را در بین بانک‌های استان ثبت کرده است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: