کد خبر: ۱۷۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - 05 March 2020
شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در سال مالی منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ توانسته برای هرسهم ۴۴۰ریال سود تقسیم کند.

  شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در یکسال مالی خود توانسته سود خالص خود را ۵۳۵ درصد افزایش دهد و به رقم ۱۷۵ میلیارد ریال دست یابد.

این شرکت سود عملیاتی خود را با افزایش ۵۵۰ درصدی به ۱۹۶ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۴۲۶ درصدی به ۱۸۶ میلیارد ریال رسانده است.

«زماهان» در این دوره  سود هرسهم را با رشد ۵۳۸ درصدی از مبلغ ۶۹ ریالی سال مالس منتهی به ۳۰ آذر ۱۹۷ به مبلع ۴۴۰ ریال رسانده است.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که در سال مالی آتی مقدار ۴۲میلیون و ۱۲۵هزار و ۹۳۸ قطعه جوجه یک روزه تولید می‌کند که از این مقدار ۳میلیون و ۶۱۹هزار و ۸۲۰ قطعه برای تولید ۵هزار تن گوشت مرغ مشارکتی در زنجیره تولید استفاده خواهد شد و طی نامه شفاف‌سازی با مبنی بر فروش تخم مرغ نطفه دار به جای جوجه در فصل زمستان به دلایل مشروح در نامه فوق با توجه به تعداد فروش واقعی در دی و بهمن و برآورد فروش در اسفند ماه خواهد بود.

همچنین پیش بینی فروش سه ماه ابتدای سال مالی برابر ۱۲میلیون و ۳۰۰ هزار تخم مرغ و معادل ۹میلیون و ۸۰۰هزار جوجه یک روزه گوشتی خواهد بود که لازم به توضیح است طبق برنامه قبلی اعلام شده فروش تخم مرغ به جای جوجه فقط در فصل زمستان به دلایل ذکر شده انجام خواهد گرفت و برای تداوم آن برنامه ای در دست نیست. برای ۹ ماه آتی بهار تا آذر برنامه برای فروش جوجه یک روزه گوشتی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: