کد خبر: ۱۶۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - 09 November 2019
شرکت واسپاری ملت در صورت های مالی ۶ ماهه سود هرسهم خود را ۱۶۸ ریال اعلام کرده است.
شرکت واسپاری ملت در صورت های مالی ۶ ماهه سود هرسهم خود را ۱۶۸ ریال اعلام کرده است.

در گزارش صورت های مالی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ شرکت واسپاری ملت سود عملیاتی به ۱۳۵ میلیارد ریال، سود خالص به ۱۳۴ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره به ۱۳۴ میلیارد ریال رسید.

این شرکت سود هر سهم دوره مورد گزارش را ۱۶۸ ریال محقق ساخته است. این در حالی است که «ولملت» در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته توانسته رشد ۷۰ درصدی را به ثبت برساند.

از سوی دیگر این شرکت در فعالیت ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ توانسته است برای هرسهم ۳۹ ریال سود محقق کند. همچنین سود عملیاتی دوره مذکور ۸ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره به ۷۴ میلیارد ریال رسیده است.

«ولملت» در برآوردی که از تغییرات نرخ تسهیلات اعطایی و نرخ تامین مالی و نحوه تامین مالی برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ داشته اعلام کرد که مطابق دستورالعمل ها و رویه و روال های موجود نرخ تسهیلات در سال ۱۳۹۸ معادل ۲۱درصد و همچنین نرخ تامین مالی معادل ۱۸ درصد می باشد که از طریق بانکها تامین شد.

همچنین در تشریح برنامه های با اهمیت این شرکت اعلام شده است که قصد دارد قراردادی با شرکتها و تامین کنندگان بزرگ منجمله مدیران خودرو و افزایش سهم بازار و تغییر در ترکیب سبد محصولات منعقد کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: