کد خبر: ۱۶۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - 03 August 2019
حمایت‌های بانک گردشگری از ورزش؛
بانکداری ایرانی ـ مسئولیت اجتماعی یکی از عواملی است که بانک‌ها را در موضوعات مردمی و اجتماعی درگیر کرده و آنها را وادار می‌کند تا به مشکلات اجتماعی بیاندیشد.

 بانکداری ایرانی ـ  مسئولیت اجتماعی یکی از عواملی است که بانک‌ها را در موضوعات مردمی و اجتماعی  درگیر کرده و آنها را وادار می‌کند تا  به مشکلات اجتماعی بیاندیشد.
 
به گزارش   بانکداری ایرانی ،   حوزه های فرهنگی و ورزشی از جمله حوزه هایی است که نیاز به حمایت بانک‌ها دارد تا در صورت نیاز از منافع معنوی و مادی بانک‌ها بهره ببرند.
 
در همین راستا، والیبال در رشته‌های ورزشی رشته‌ای متمایز بوده و ایران این این زمینه در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این ورزش برای باقی ماندن در کلاس و سطح جهانی نیاز به حمایت بانک‌ها دارد.
 
بر اساس همین نیاز، بانك گردشگری به این حوزه ورود کرد تا بتواند حمایت معنوی خود را از این وارزش داشته باشد. 
 
هدف اصلی بانك گردشگری در حوزه ورزش، توجه به ابعاد ملی و بین المللی و تاثیرات اجتماعی این رشته است تا بتواند زمینه ساز ایجاد یك جریان رو به رشد و توام با موفقیت در والیبال شود.
 
علاوه بر این ، والیبال ایران در سال میلادی  آینده رقابت‌های سنگینی داشته و باید خوش بدرخشد و نیاز به حمایت‌های معنوی همه اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی دارد تا با این نگاه ملی در المپیک توکیو موفق ظاهر شود. با توجه به همین دیدگاه ملی  بود که به گفته  مدیر روابط عمومی بانک گردشگری، این بانک، در موضوع حمایت و اسپانسری فدراسیون والیبال ورود کرده و با داشتن نگاه ملی به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای افتخار آفرینی قهرمانان والیبال کشور است.
 
از جمله اهداف دیگر بانک گردشگری تقویت فرهنگ ورزش در کشور است تا سرزندگی و نشاط را در کشور زیاد کرده و ورزش را در بین مردم نهادینه کند. از طرف دیگر حمایت بانک گردشگری در راستای  تقویت غرور ملی بوده و می تواند با پیروزی تیم والیبال در المپیک 2020 این فضای مثبت ملی را در کشور چند برابر کند.
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: