کد خبر: ۱۶۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۹ تير ۱۳۹۸ - 20 July 2019
در نمایشگاه الکامپ؛
بانکداری ایرانی ـ همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در نمایشگاه بین المللی تهران، مراسم قرعه کشی بزرگ اپلیکیشن پات در غرفه این شرکت برگزار شد.
بانکداری ایرانی ـ همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در نمایشگاه بین المللی تهران، مراسم قرعه کشی بزرگ اپلیکیشن پات در غرفه این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانکداری ایرانی در این مراسم که با حضور پیمان طبری مدير عامل و علی یادگار معاون توسعه بازار «شرکت كارت اعتباري ايران كيش» برگزار شد قرعه کشی اهداء 5 جایزه یکصد میلیون ریالی به کاربران اپلیکشن پات به صورت زنده انجام شد. 

پیمان طبری مدیرعامل «شرکت كارت اعتباري ايران كيش» در گفتگویی کوتاه با خبرنگار بانکداری ایرانی درباره این مراسم گفت: با برگزاری چنین برنامه هایی انگیزه برای استفاده بیشتر کاربران از اپلیکیشن پات فراهم می شود. 

وی ادامه داد: برگزاری چنین برنامه هایی ادامه پیدا می کند و در طرح سمپاتی «پات» استفاده کنندگان در این طرح امکان درآمدزایی نیز دارند و کابران با استفاده از این اپلیکیشن درآمد هم کسب می کنند.


طبری تعیین جوایز در استفاده از اپلیکیشن را موثر دانست ولی در عین حال تاکید کرد ما در این اپلیکیشن به دنبال این هستیم که استفاده کنندگان از این سیستم بیشتر شود. 

اين گزارش مي افزايد : دراین طرح هر نفر علاوه براینکه با انجام هر تراکنش (شارژ ، قبض ، اینترنت) می تواند10 امتیاز کسب کند، با معرفی اشخاص دیگر برای نصب نرم افزار پات قادر خواهد بود روند افزایش امتیاز خود را سرعت ببخشد.

در طرح سمپاتی تاپ با انجام هریک از تراکنش های خرید شارژ، پرداخت انواع قبوض و خرید اینترنت توسط اپلیکیشن پات امتیاز کسب و کیف پول خود را شارژ و در قرعه کشی  100 میلیون ریالی شرکت کنید.

گفتنی است «شرکت كارت اعتباري ايران كيش» در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در سالن 44 حضور دارد. این نمایشگاه تا 30 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران ادامه دارد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: