کد خبر: ۱۵۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 23 April 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک صادرات بعد از افزایش سرمایه ۲۰۳ درصدی و غیبت حدود ۳۵ روزه ، امروز بدون محدودیت نوسان قیمت به تابلو معاملاتبازگشت و با داد و ستد بیش از ۳۳۳ میلیون سهم به دومین سهم بانکی ارزان تبدیل شد.

بانکداری ایرانی  ـ  بانک صادرات بعد از افزایش سرمایه ۲۰۳ درصدی و غیبت حدود ۳۵ روزه ، امروز بدون محدودیت نوسان قیمت به تابلو معاملاتبازگشت  و با داد و ستد بیش از ۳۳۳ میلیون سهم به دومین سهم بانکی ارزان تبدیل شد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی ؛ در حالی بانک صادرات از 20 اسفند سال گذشته به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده با توقف نماد روبرو بود که امروز بعد از حدود 35 روز آماده بازگشت به تابلو معاملات شد و  در جریان معاملات بازار سهام که با سیر نزولی قیمت اکثر شرکت ها و افت 1464 واحدی شاخص بورس و بازگشت به کانال 202 هزار تایی همراه بود ، نماد بانک صادرات ، بدون محدودیت نوسان بازگشایی شد تا امکان داد و ستد سهام بعد از افزایش سرمایه سنگین 203 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها فراهم شود.
 
 این گزارش می افزاید ، "وبصادر" در روزهای پایانی سال گذشته ، سرمایه بیش از ۷. ۵ هزار میلیارد تومانی را با حدود ۲۰۳ درصد افزایش به بیش از ۷. ۱۱ هزار میلیارد تومان رسانده و قیمت تئوریک هر سهم آن ۳۹۱ ریال است که در نتیجه شکل گیری عرضه و تقاضا، بهای هر سهم با رشد حدود 11 درصدی به 436 ریال رسید تا این بانک مقداری از ارقام رفته امروز شاخص را برگرداند و با اثر 205 واحدی، تنها شرکت بزرگ مثبت در شاخص باشد و ارزش روز بازار سهام آن از مرز 7.6 هزار میلیارد تومان عبور کند.
 
بررسی ها نشان می دهند در فرایند عرضه و تقاضا، بیش از 333 میلیون سهم بانک صادرات به ارزش 14.5 میلیارد تومان داد و ستد شد و در برابر اقدام به فروش 489 سهامدار حقیقی و 36 حقوقی ، تنها 152 حقیقی و دو حقوقی حاضر به خرید شدند.
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: