کد خبر: ۱۵۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - 12 March 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک اقتصاد نوین با انتشار اطلاعیه ای خبر از واگذاری سهام به صورت اقساط ۵ ساله (هر سال یک قسط) به نرخ ۱۵ درصد در تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۷ داد.
بانکداری ایرانی  ـ   بانک اقتصاد نوین با انتشار اطلاعیه ای خبر از واگذاری سهام به صورت اقساط ۵ ساله (هر سال یک قسط) به نرخ ۱۵ درصد در تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۷ داد.

به گزارش بانکداری ایرانی  ؛ بانک اقتصاد نوین با سرمایه ۱۳ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال در تاریخ ۲۱ اسفند ماه سال جاری اقدام به واگذاری ۶ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه نوین خواهد کرد.

قیمت واگذاری هر سهم ۳ هزار و ۷۲۹ ریال و جمع مبلغ مورد معامله یک هزار و ۵۶۶ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال خواهد بود. همچنین بهای تمام شده سهام یا حق تقدم واگذار شده در دفاتر شرکت به مبلغ ۴۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و سود و زیان واگذاری پس از کسر مخارج انتقال مبلغ یک هزار و ۱۲۹ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال برآورد شده است.

براساس این اطلاعیه، درصد مالکیت قبل از واگذاری ۳۳ درصد و درصد واگذار شده جاری معادل ۶ درصد و نیز درصد مالکیت ناشر در شرکت واگذار شده پس از واگذاری ۲۷ درصد اعلام شده است.

بر اساس این گزارش تعداد ۴۲۰ میلیون سهم به مبلغ نقدی دو هزار و ۵۰۰ ریال و در قالب اقساط ۵ ساله با نرخ ۱۵ درصد به شرکت واگذار شده است که از این بابت سود حصه‌ی نقدی معادل مبلغ  ۶۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده و مبلغ ۵۱۶ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال سود سنوات آتی خواهد بود که به مرور و پس از وصول اقساط شناسایی خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: