کد خبر: ۱۴۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - 20 October 2018
بانکداری ایرانی ـ به گفته مدیرعامل بیمه کوثر با تلاش مدیران، مسئولان و پرسنل این شرکت، رسیدن به چشم انداز 2 هزار میلیارد تومانی فروش دور از دسترس نخواهد بود.
بانکداری ایرانی   ـ به گفته مدیرعامل بیمه کوثر با تلاش مدیران، مسئولان و پرسنل این شرکت، رسیدن به چشم انداز 2 هزار میلیارد تومانی فروش دور از دسترس نخواهد بود. 
 
به گزارش بانکداری ایرانی  ، مجید مشعلچی فیروزآبادی در نشست خود با اصحاب رسانه به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه کوثر گفت: قرار است در انتهای برنامه 5 ساله ششم ضریب نفوذ بیمه در کشور به عدد هفت برسد. این عدد یعنی چیزی در حدود سه برابر وضع موجود به نحوی که از ضریب نفود 3.2 به عدد 7 برسیم. 

وی افزود: برای رسیدن به این ضریب نفود، الزامات و محورهایی وجود دارد که بدون توجه جدی تحقق این موضوع کاملا غیر ممکن است.

مدیرعامل بیمه کوثر اولین الزام رسیدن به افزایش ضریب نفود در صنعت بیمه را اجرای طرح های نوین و نوآوری در صنعت بیمه معرفی کرد و افزود: توجه به مسائل فرهنگی و گسترش فرهنگ بیمه در کشور، توسعه و تکمیل زیرساخت های صنعت بیمه شامل آی تی، فناوری های نوین، فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ، پرداختن به موضوعات ساختاری همچون شبکه فروش و نیروی انسانی نیز از دیگر الزامات افزایش ضریب نفوذ در صنعت بیمه است. 

مشعلچی نقش رسانه ها را در گسترش فرهنگ بیمه و پر رنگ کردن نقش آفرینی نیروی انسانی متخصص و کارآمد در این صنعت را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: نقش اطلاع رسانی، تبلیغات و آگاهی بخشی فعالیت ها در صنعت بیمه از سوی رسانه ها بر کسی پوشیده نیست. 

وی گفت: وقتی در برنامه 5 ساله ششم که از سوی دولت نیز ابلاغ شده و از میان آن همه سیاست ها و راهبردها تنها یک صفحه را به صنعت بیمه اختصاص داده اند یعنی اینکه این صنعت باید خودش برای خودش فکری کند.

وی ابراز امیدواری کرد مجموعه ای متشکل از بیمه مرکزی، شبکه فروش، پژوهشکده بیمه، شرکت های بیمه ای و خبرنگاران به توسعه کسب و کارهای مرتبط با صنعت بیمه در کشور کمک نمایند. 

مدیرعامل بیمه کوثر به افق چشم انداز این شرکت در آینده نیز اشاره کرد و گفت: شرکت بیمه کوثر ششمین شرکت برتر صنعت بیمه ای در کشور محسوب می شود. میزان فروش این شرکت در سال گذشته 1125 میلیارد تومان بود که با این عدد بیمه کوثر وارد باشگاه هزار میلیارد تومانی بیمه های کشور شد که هدفگذاری امسال شرکت عبور از عدد فروش 1400 میلیارد تومان است که تاکنون با فروش شش ماه سالجاری شرکت یعنی 905 میلیارد تومان؛ بیش از 60 درصد آن محقق شده است.

مشعلچی فیروزآبادی سهم بیمه کوثر را از سهم بازار بیمه، عدد 3.9 اعلام کرد و گفت: فعالیت یکهزار شبکه فروش در قالب های مختلف و متنوع و اشتغال به کار حدود 700 نفر در این شرکت نشان می دهد که برای رسیدن به عدد 1400 میلیارد تومان فروش در سال جاری هر شخص فعال در بیمه کوثر می تواند تا 2 میلیارد تومان فروش داشته باشد. 

وی به رتبه اول شرکت بیمه کوثر در سالنامه صنعت بیمه در بحث بهره وری اشاره کرد و گفت: شرکت بیمه کوثر در بخش سودآوری در سرمایه گذاری سومین شرکت بیمه کشور شناخته شده و در فهرست 100 شرکت برتر کشور نیز به رتبه 93 دست یافته است. 

مشعلچی فیروزآبادی ادامه داد: فروش حدود 35 درصد بیمه شخص ثالث، 22 درصد بیمه های زندگی، 7.5 درصد بیمه آتش سوزی و 18 درصد درمان در شرکت بیمه کوثر نشان از این دارد که این شرکت بهترین ترکیب پرتفو را در اختیار دارد.  

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر هم چنین ترکیب کارکنان فعال در این شرکت را یکی از جوان ترین شرکت های صنعت بیمه دانست و اظهار داشت: با تلاش و همت تمامی کارکنان بیمه کوثر و اجرای برنامه های توسعه ای چشم انداز فروش در این شرکت به عدد 2 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: