کد خبر: ۱۴۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 08 October 2018
بانکداری ایرانی ـ بیمه معلم بعد از شش سال یعنی از سال 91 که آخرین اطلاع رسانی خود را بصورت رسمی منتشر کرده بود؛ از ابتدای سال جاری ، انتشار اطلاعات شرکت را بصورت منظم و بی وقفه از سر گرفته و نشان داده است که اوضاع شرکت وضعیت مناسبی دارد.
بانکداری ایرانی ـ بیمه معلم بعد از  شش سال یعنی از سال  91 که آخرین اطلاع رسانی خود را بصورت رسمی منتشر کرده بود؛ از ابتدای سال جاری ، انتشار اطلاعات شرکت را بصورت منظم و بی وقفه از سر گرفته  و نشان داده است که اوضاع شرکت وضعیت مناسبی دارد. 

این شرکت در آخرین اقدام، گزارش فعالیت ماهانه  شهریور ماه را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در شهریور ماه بیمه معلم یک هزار و 794 میلیارد ریال حق بیمه صاد کرده و 604 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است. 

این در حالی است که این شرکت از ابتدای سال 97 تا  پایان شهریور، هفت هزار و 886 میلیارد ریال حق بیمه صادر و در مقابل سه هزار و 298 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

بر اساس صورت های مالی شرکت که در ماه های اخیر منتشر شده است مشخص شده است که این  شرکت در پایان سال 95 معادل 9 هزار و 411 میلیارد ریال حق بیمه صادر و 8 هزار و 173 میلیارد ریال درآمد کسب کرد و در مقابل 6 هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد . 

با توجه به مقایسه عملکرد شرکت در سال 96 ، بیمه معلم بطور میانگین حدود 30 درصد نسبت به سال 95  رشد داشته است . بر همین اساس ،  این شرکت در پایان سال 96 بیش از 12 هزار و 169 میلیارد ریال حق بیمه صادره کرده بود که از این میزان از حق بیمه ، بیش از 10 هزار میلیارد ریال درآمد کسب کند.  در همین دوره این شرکت هفت هزار و 39 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد. 

در پایان سال 95 بیمه معلم برای هر سهم شرکت ، 300 ریال سود شناسایی کرده بود و در سال 96 با دو درصد افزایش 306 ریال سود شناسایی کرد. 

بیمه معلم در سه ماهه نخست سال 97 که اولین صورتهای مالی دوره ای سال جاری را منتشر کرده است 145 میلیارد ریال سود خالص محقق کرد که برای هر سهم 97 ریال سود در نظر گرفته شد.

در سه ماهه نخست سال 97 بیمه معلم با 50 درصد افزایش نسبت به دوره مشابه در سال 96 بیش از سه هزار و 839 میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده بود که از این میزان حق بیمه حدود سه هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرده بود درآمد کسب شده بیمه معلم در پایان خرداد 97 بیش از 67 درصد نسبت به سه ماهه نخست سال 96 بیشتر شده بود . همچنین در این دوره یک هزار و 287 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: