کد خبر: ۹۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - 14 April 2017
پلیس لندن از افزایش شدید و ناگهانی آمار ثبت جرم و جنایت خبر داد.

پلیس لندن از افزایش شدید و ناگهانی آمار ثبت جرم و جنایت خبر داد.

به گزارش  تسنیم، انگلیس با تشدید ناگهانی نرخ جرائم شرارت روبرو است و طبق گزارش‌ها کاهش مستمر بودجه در سال‌های اخیر احتمالا در بروز این وضع بی‌تأثیر نبوده است.

بر اساس گزارش گاردین، پلیس لندن از افزایش شدید و ناگهانی آمار جرم و جنایت خبر داده است و این در حالی است که طی سال‌های اخیر جرائم مرتبط با چاقو و اسلحه در پایتخت انگلیس کاهش یافته بود.

طبق این گزارش،  جرائم مرتبط با اسلحه ظرف 12 ماه گذشته 42 درصد و جرائم مرتبط با چاقو 24 درصد افزایش داشته است.


پلیس لندن از ابتدای هفته جاری تحقیق درباره سه پرونده چاقوکشی مرگبار در پایتخت را آغاز کرده است.

درعین‌حال «مارتین هویت»(Martin Hewitt) دستیار کمیسر عالی پلیس منطقه‌ای مدعی شد که لندن کماکان از امن‌ترین شهرهای مهم جهان محسوب می‌شود گرچه نرخ جرم همانند سایر نقاط انگلستان و ولز رو به افزایش است اما کماکان میزان آن به نسبت پنج سال پیش پایین‌تر است، که البته کاهش محسوس منابع مالی را نیز باید در نظر گرفت.

نیروهای انتظامی ده‌ها مرکز پلیس را تعطیل کرده و صدها نفر از کارکنان تعدیل‌شده‌اند که از سال 2010 تاکنون صدها میلیون پوند کاهش هزینه را به دنبال داشته است.

«سوفی لیندن» معاون شهردار لندن در امور انتظامی گفت: "باوجوداین آمار بسیار نگران‌کننده نیروی موجود پلیس هر روزه متحمل فشاری مضاعف هستند تا با تلاش بی‌وقفه امنیت را تأمین کنند."

بر اساس گزارشی که دیروز بازرسی انتظامی منتشر کرد رویکرد پلیس لندن در برخورد با جرائم سنگین و سازمان‌ یافته فاقد اثربخشی کافی بوده است.
برچسب ها: لندن ، انگلیس ، جرم و جنایت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: