کد خبر: ۹۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - 10 April 2017
جشن میلاد امام علی (ع)، روز پرکار گل فروشی ها و شیرینی فروشی ها را رقم زده و این درحالی است که در کنار مغازه‌ها، دستفروشان گل در چهارراه‌ها نیز بازار گرمی دارند.
جشن میلاد امام علی (ع)، روز پرکار گل فروشی ها و شیرینی فروشی ها را رقم زده و این درحالی است که در کنار مغازه‌ها، دستفروشان گل در چهارراه‌ها نیز بازار گرمی دارند.

به گزارش  میزان، سالروز میلاد امام علی (ع)، حال و هوای خیابان ها و بازار را تغییر داده که تب و تاب این روز را در شیرینی فروشی ها، گل فروشی ها و فروشگاه وسایل مربوط به آقایان به وضوح می توان دید.

در این میان گل فروشی ها که به پیک کاری خود رسیده اند برای تسریع در کار خود سبدهای گل بیشتری در مقایسه با روزهای دیگر آماده کرده و به مشتریان پیشنهاد می دهند.

قیمت سبد گل های آماده با توجه به نوع گل به کار رفته، تعداد گل، نوع چینش و تزئین آن و محل خرید متفاوت است ولی به طور میانگین برای خرید یک شاخه گل تزئین شده در داخل استوانه شیشه ای به همراه تزئینات مربوط به آن مبالغ از 10 هزار تومان آغاز می شود و با توجه به بزرگ تر شدن ظروف و افزایش تعداد گل قیمت آن افزایش می‌یابد.

همچنین قیمت سبد گل های آماده شده با استفاده از 3 شاخه گل از مبلغ 50 هزار تومان آغاز می شود.

 قیمت هر شاخه گل رز هلندی درجه یک در مغازه های سطح شهر 10 هزار تومان، دسته های گل داوودی و میخک 10 هزار تومان و گلدان گل شمعدانی 15 هزار تومان است.

لازم به ذکر است که سرچهارراه‌ها و از دستفروشان سطح شهر گل‌های متنوع را می‌توان با قیمت پایین‌تری نسبت به گل‌فروشی‌ها تهیه کرد تا جایی که قیمت یک شاخه گل رز از هزار تا 5 هزار تومان متغیر و گل نرگس دسته‌ای 5 هزار تومان فروخته می‌شود.

در بازار شیرینی نیز قیمت هر کیلو شیرینی برنجی معمولی 12 هزار و 500 تومان، شیرینی تر و خامه ای درجه یک 15 هزار تومان، شیرینی گل محمدی 12 هزار تومان، شیرینی زبان و پاپیونی 12 هزار و 500 تومان و کیک یزدی 9 هزار تومان به فروش می رسد.

برای آگاهی از قیمت هدیه های مناسب برای آقایان می توانید به گزارش هدیه روز پدر چقدر تمام می شود، مراجعه کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: